Voorlopig lijstje
Rammstein in Antwerpen
Nightwish in Vorst Nationaal
Metallica in Werchter
Printable View
Voorlopig lijstje
Rammstein in Antwerpen
Nightwish in Vorst Nationaal
Metallica in Werchter
bij mij in de buurt treed 18 feb di-rect op ,denk dat ik daar een kijkje gaat nemen.
28 mei naar Metallica in België :) Kan niet wachten
Het rijtje is weer gegroeid inmiddels:
23-2 Spinvis | 14-3 Maybeshewill | 28-3 Helmet | 09-4 65daysofstatic | 19-4 Red Fang + Black Tusk | 11-10 Fu Manchu
Priestess zou eerst met Red Fang spelen, dat ging helaas niet door en het is Black Tusk geworden. Ook wel aardige herrie.
Ik kijk ook wel bijzonder veel uit naar Fu Manchu in de Effenaar, ook al is het nog een heeeel eind weg. Ze gaan hun hele album The Action Is Go van voor tot achter spelen, dat wordt knallen!
14 juni naar Megadeth in het Parkstad Limburg Theater in Heerlen. Ben benieuwd was ze ervan maken in een theater! Hoewel ze sinds de verbouwing een zaal hebben die zich erg loont voor (rock)concerten met een super geluid!
McCartney WHOOHOO!
Shout it out loud festival, 10 maart. Met o.a. dangerous toys, vain, crashdiet, vanderbuyst, hardcore superstar!
En waarschijnlijk ook naar wasp in 013.
24 maart ome Paul McCartney!
8 maart naar Anouk, en ze heeft beloofd al haar bands te laten optreden waar ze tijdens haar carrière mee heeft samengewerkt. Dat was voor mij de trigger om nog eens naar haar te gaan kijken.
Voor mij binnenkort:
Anneke van Giersbergen
Fates Warning
Arena/Haken/Sun Caged