Volgens mij valt er met die post niet te discussiëren (tenzij zo'n kansloze reactie van Tunes ook telt). Iets met feiten enzo...
Printable View
Te koop gitaar, stratocaster model.
Ik heb de oude fender decals eraf gehaald.
Speelt en klinkt beter als het origineel.
Zo probleem opgelost, er wordt niet gezegd dat het een fender is en het laatste is een mening.
Tweede advertentie:
Te koop Fender decals.
:seriousf:
Jammer dat ie zo lang is, anders stond ie in mn sig.
@hierboven: "oude fender decal eraf gehaald" zegt weer niet of hij origineel was of niet. Als je hem beschrijft als een kopie waar de decals zijn afgehaald dan is het in orde naar mijn mening.
(was het ook niet zo dat de body-vorm en headstock beschermd zijn bij Fender? Hoe zit dat dan precies?)
Nee, je hoeft hem niet als bouwpakket aan te bieden. Zaag gewoon de bovenste hoorn eraf en zaag een brok van de headstock af en noem het een Custom Shop gitaar.
Wat de strafmaat betrefd laat ik het liever over aan degene die aangesteld zijn deze te bepalen. Ik ben al eens de dupe geworden van internet oplichting via eBay en ik heb mijn recht gekregen via de officiële wegen en ben schadeloos gesteld. Wat de oplichter voor straf heeft gehad weet ik niet. Ik vind ook niet dat ik mij daar verder over hoef te ergeren, laat dat maar aan de rechtsbijstand over, die weten dat veel beter. Mijn vertrouwen heeft een deuk opgelopen mijn portemonnee gelukkig niet.
Mijn gevoel destijds zei me persoonlijk de kwestie af te handelen maar dat zou er alleen maar voor zorgen dat ik overging van gedupeerde tot dader. Daar had ik even geen zin in.
Logisch toch!