Die Big Muff staat er alleen maar voor de show. Ten eerste was ie al kapot toen hij hem kocht, ten tweede houdt hij helemaal niet van het geluid.
Printable View
Op het cleane kanaal niet, maar op de overdrive kanalen komt er meer gain en hoog bij ipv veel extra volume bij de eigen boosts van de HOOK, daar vind ik het wel handig om een extra cleane boost te hebben voor de solo's die er echt uit moeten springen. :)
Ik gebruik op de OD kanalen de boosts van de HOOK ook meer als kanaal 2+ en 3+ voor net wat meer gain en aggresiviteit.
@Leon, thnx!
Geen punt, gaat allemaal makkelijk, geen probleem!
Ik heb hem zondag maar gebruikt soms, kan je wel wat leuks mee moet ik zeggen.
@ Jimi Dylan ; Red Repeat bevalt erg goed. Goeie sound, klinkt allemaal wel mooi. Toch is het jammer dat ie niet stereo is , zeker omdat die NovaMod dat wel is.Ach, misschien koop ik nog wel een novadelay .
Maar hij is kapot dude?
Sorry even off topic:
Naar aanleiding van de platte contrastekker-discussie een paar pagina's terug: Ik zag bij Ma's Service een verlengsnoer liggen met een platte contrastekker, aan de andere kant van het snoer zat een platte stekker, zonder aarde. Kan ik deze gebruiken of is het mogelijk om hier de stekker af te halen en er een andere op te zetten?