Live metallica versie:
http://nl.youtube.com/watch?v=TKBy8--Y1Nc&fmt=18
Printable View
Live metallica versie:
http://nl.youtube.com/watch?v=TKBy8--Y1Nc&fmt=18
Goeie kwaliteit, maar dit bevestigt voor mij dat het een heel zwak nummer is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram
En wat erger ik me aan dat basding waarover ik het had.
mjah
dat is het zwakke puntje in het nummer inderdaad
ff offtopic:
Ik zie net dat er op Canvas (ja België 2) donderdag een docu komt over Metallica!!
Some Kind Of Monster!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humbucker
dit staat op de canvas site:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Miracle
Documentaire: Metallica - Some kind of monster
Donderdag 14 augustus 2008.
Originele, diepgaande en beklijvende documentaire uit 2004 van Joe Berlinger en Bruce Sinofsky over de succesvolle heavy metal band Metallica, morgen te zien op Pukkelpop. De film volgt Metallica twee jaar lang tijdens een intensieve periode van herbronning, introspectie en groepstherapie. Die dwong zich op toen de band in haar voegen barstte na het vertrek van frontman James Hetfield voor een behandeling in een ontwenningskliniek. Het management van de groep huurde daarop Phil Towle in – volgens sommigen een coach, volgens anderen een therapeut – om de spanningen en conflicten aan te pakken die zich al twintig jaar lang hadden opgehoopt in de relatie tussen de muzikanten en die nefast waren voor hun creativiteit.
De film bevat beelden van repetities en concerten, maar ook veel persoonlijke gesprekken en emotionele, soms harde en pijnlijke confrontaties tussen de groepsleden. Die worden niet getoond als typische rockhelden en supersterren, maar als mensen van vlees en bloed, met herkenbare gebreken en tekortkomingen. De ‘groepstherapie’ bleek louterend te werken, want ze leidde uiteindelijk tot St. Anger, één van Metallica’s beste platen, en tot de eerste wereldwijde tournee in vier jaar.
De titel van de documentaire verwijst naar een nummer uit St. Anger. De film is tegelijk episch en intiem, en spreekt niet alleen de fans van Metallica aan, maar iedereen die geïnteresseerd is in groepsdynamiek, creatieve processen en de complexiteit van menselijke relaties
wie heeft hem allemaal al gezien, en is hij goed?
Ik vond het wel leuk om te zien, vooral omdat je de "band" Metallica ziet. Het is een clubje jongens die elkaar eigenlijk niet meer kunnen ruiken, maar die allemaal van de band houden. Zeker in het eerste stuk kwam Hetfield wel erg onvriendelijk op me over, zonder te veel te verklappen ;).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Je krijgt een heel ander perspectief te zien van de band.. Als je hem kijkt ist wel grof..
Nu zie je wat er zich achter de schermen afspeelt..
AANRADER!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Ik vind de bas juist wel vet klinken.. zal wel aan de smaak liggen waarschijnlijk..
Alleen de zang vind ik dat het echt verkloot.. ik vind hem niet goed zingen sorry..
Wel grappig dat de canvas site st. anger een van de beste albums vind.