Ja die Squier is echt té tof!
Printable View
Ja die Squier is echt té tof!
Ik ben er zelf ook helemaal gek op. Net speelde ik toen ik een beetje zat te kloten met m'n wah vanzelf het intro van voodoo chile... Ik heb dat nummer dus echt nog nooit eerder gespeeld of gezien hoe het nummer gaat:nervous:. Dat zal op m'n prs dus echt nooit gebeuren. De gitaar trekt gewoon bepaalde licks uit mijn vingers :).
Heeft iemand ideeën, voor welke pickups ik in mijn squier stratje kan doen? (alder body met rosewood toets)
Ik hoor goede verhalen over elementen van www.guitarfetish.com . Ze zijn ook lekker goedkoop :hippie:
Anyway, Ik wil een goed clean geluid en het moet ook lekker klinken met wat drive. Een beetje a la The Kooks, Arctic Monkeys enz.
Ik zag dat Texas setje op guitarfetish. Is dat wat? Of weet iemand iets anders dat leuk kan zijn in mn squier?
ik heb zelf de losse singlecoils van GFS in mijn strat een 5,5k in de nek, 5,3k middle en een Dream90 in de brug....
klinkt eh...... LEKKER :o:o
yups, hier ook alleen maar goede ervaringen met GFS. Ik heb een custom slagplaat bestelt bij ze met nieuwe pots en een degelijke schakelaar. De ouden op mijn mex strat waren namelijk totaal doorgerot. Ik heb er twee 60ties repro elementen en een 70'greybottom in laten zetten, allemaal van GFS. Moet zeggen dat mijn gitaar nu echt supergaaf klinkt. Echt een heel stuk meer ouderwetser strat, zeg maar een strat zoals het hoort te klinken :D.
Trouwens, prima service daar bij GFS, ik heb ze gewoon gemaild en ze reageren heel snel en serieus op iedere vraag die je hebt, en ze zijn zelfs bereid om speciale dingen voor je in elkaar te solderen als je dat wilt.
Klinkt wel goed allemaal die GFS-handel:-) Het idee om een stratje-voor-erbij met GFS te pimpen klinkt steeds beter in de oren:-)
zeker een goed idee, is leuk spul dat gfs
4 veren met .10 werkt goed voor mij.
geil, zo'n zwarte strat! :D toch ook leuk, meestal vind ik zwart niet zo tof, maar helemaal zwart is wel de shit, nice man!
slagplaat met een wit randje erom heen was vetter geweest