Goed idee.
Lijkt me dat daar ook weinig mensen rondstruinen, maar wellicht kan er een linkje bovenin de subfora komen.
Printable View
Net mijn top 10 via pm verzonden.
hier in random volgorde de gitaren:
basileia, ccc,jeroenschaaf, mr dynamite,richwoodplayer,herman, thijser , telecastermaster, bartbalckmagic, barno.
Inderdaad, lijkt me ook beter. Iedereen type gitaar mag hier voor mijn part aan meedoen. Een aparte verkiezing hoeft in principe niet: je kan nu ook perfect zien waar de eerste, en dus mooiste, akoestische (bas,...) gitaar staat. Je zou dat kunnen zien als een eerste plaats dus :)
Wahooe!:rockon: 2 keer in een lijstje!
dank je Evers en The Unforgiven!
En ook ik ga voor een top 100 plaats! :ok:
Woehhoeoe! Toch stiekem nog heel wat puntjes bij elkaar gesprokkeld zie ik :cheerup:
Thanks iedereen! :ok:
ook mijn top tien staat in de pm. ik vond het nog knap moeilijk bij een aantal gitaren om tot een goede volgorde te komen! maar de drie mooisten waren wat mij betreft geen twijfel mogelijk.
ik zal niet verklappen wat mijn top 10 precies is, maar toen ik een paar keer rond ging voor het bladeren kropen er twee gitaen steeds hoger en hoger... op eerste gezicht zijn het niet de meest logische keuzes voor mij, maar geleidelijk aan ben ik ze steeds sexier gaan vinden: de strat van Garnoth en de strat van JeroenSchaaf! wat een prachtdingen...
Succes deelnemers! ik ben benieuwd :hippie:
ieder jaar meedoen met dezelfde gitaar vind ik niet zo tof. Maak dan op zijn minst een nieuwe foto. Vind ik.