Popa Chubby, 1 april in Bibelot in Dordrecht!
Printable View
Popa Chubby, 1 april in Bibelot in Dordrecht!
Hi
Vanavond:
Melkweg - Amsterdam
vr3012
tickets
Trio Bier Le Fromage
Oude Zaal zaal open: 20:00 uur aanvang: 21:00 uur toegang: € 12,50 + lidm
Tering!!! Heb er nou al zin in!
Vriendelijke groet, Gus
Ha, meiske dat ik ken zit in Le Fromage.
Hi
Wat geinig.
Fucking vet, om mevrouw Britt Dekker maar te citeren.
Biseksueel vond ik bijzonder direct en toch ook met zelfspot/relativering. Super.
En:
(eigen woorden, want exact weet ik het niet meer)
Jij moet zo nodig neuken
en je houdt niet van kaas
ik heb maar één reactie:
Jammer maar helaas
Ontwapenend, maar niet perse door de leeftijd. Ook door een frisse kijk op bepaalde zaken.
Jammer alleen dat niemand de gitariste even te hulp schoot met een technisch probleem. Moet op te lossen zijn geweest.
Voor de rest: Top. Belofte voor de toekomst.
Nu de band bij elkaar houden en samen naar de volgende stap.
Iemand die zich voorbereidt op deelname aan de olympische spelen, gaat niet lukraak een rondje joggen of een afsprongetje oefenen.
Dat moeten wij in de muziek dus ook niet doen. Of niet willen doen. Die sporter stelt zich een doel en plot een tijdspad op weg naar dat doel.
Voor nu: Ik heb mij er prima bij geamuseerd. Dikke pluim.
Doe haar de groeten.
Vreindelijke groet (dus) Gus
PS trio bier
Ik ben zwaar dyscalculie (ik kan niet rekenenen): Trio???, maar tering tering tering wat een feest!!!! Onwaarschijnlijk.
Bakertje met je dialect pop, ik heb je gezocht.....
Kortom, hier kom ik op terug!
VrgrG
Hi
Wat een feest! Werkelijk geen seconde overdreven.
Nog nooit eerder een publiek gezien van 16 tot 66 dat het zo naar zijn zin had.
Op een bepaald moment betrapte ik mij erop, dat ik een beetje last had van mijn gezicht. Dat kwam omdat ik zonder het te weten een licht debiele grijns op mijn kop had die bij ieder nummer groter werd.
Spierpijn van het grijnzen? Ik wist niet dat dat kon. Het is ook geen gebrek aan training. Gelukkig grijns ik nog wel eens wat af.
Toen ik eens acht begon te slaan op mijn omgeving, zag ik dat iedereen een beetje dwaas stond te grijnzen. Ik wou dat ik mijn foto toestel had meegebracht. Niet perse voor de band, want je zou zeggen: daarmee trek je geen volle zalen. Het tegendeel was waar: Bomvol.
Nee, met dat toestel zou ik serie van het publiek hebben gemaakt.
En het dak eraf.
Naast mij stond een heer met dochter. Heer wist niet meer in welke band Thé Lau heeft gespeeld. Dus ik zei tegen dochter: Zeg maar tegen pa The Scene. Pa had dat door natuurlijk. En begon mij vragen te stellen over de Scene. Ik had daar geen zin in dus ik zei: Ik heb geen idee. Ik vond het een beetje een kutband. Dat viel niet in de smaak bij pa. Bij dochter wel, die zag daar de humor wel van in.
Gelukkig zei ik toen: Maar Trio Bier vind ik helemaal ge-wel-dig! En toen was alles weer top gezellig.
Er zal best een reden zijn om zo'n dooie als Thé Lau nog een nummertje mee te laten dansen op het podium. Want hij zong nauwelijks en speelde nog minder gitaar dan ik. Doorgaans zijn dat persoonlijke banden. Van mij persoonlijk (over persoonlijk gesproken) had ik hem als publiek hoog zitten. Als onderdeel van het publiek dus. De man is al 5 jaar dood en weet het zelf niet. Hij zal slim zijn, maar niet slim genoeg om te beseffen dat hij een karikatuur is geworden die al een jaar of wat voorbij de uiterste houdbaarheidsdatum is.
Echte intelligentie maakt dat je snapt wanneer je echt niets meer te zoeken hebt op een podium. En resultaten uit het verleden.....
Kortom, blijft het feestelijke optreden van het septet over. 6 man en 1 fotografe. En Phil Tilly effe.
Afgezien van het geintje van het GVB (openbaar vervoer) waardoor ik helaas om kwart voor 12 weg moest.....
En wat een gitarist hè, uiterst links, vanuit de zaal!!!
Wat een weergaloos feestelijke avond.
Reuze bedankt.
Vriendelijke groet, Gus
Wilco, Arvo Pärt, Other Lives, mss Di-rect en nog heel veel meer. Da's een voornemen.
Net binnen: kaarten voor 20 maart in Paradiso: KORN! Zin in!
The Black Keys maandag in Antwerpen.
Voor de zoveelste keer, krijg er maar niet genoeg van :crazyhappy:
Woensdag naar The Black Keys in Eindhoven!!!!
Voorprogamma the band of skulls :)