Vraag me dan meteen af wie de broek aan heeft bij jullie thuis :)
Printable View
Vraag me dan meteen af wie de broek aan heeft bij jullie thuis :)
ik vind de zwarte custom eigenlijk 't tofst. wat Macwilliams gedaan heeft met 'mijn' ouwe studio is ook niet verkeerd. klinkt echt lekker old school rock 'n roll! die pearly gates in de hals is echt superb! vet, agressief, letterlijk ranzig gewoon. super. die customcustom is lekker, maar ik vind de custom5 net iets lekkerder. iets meer power, meer 'growl' meer agressie.
de studio met de blackouts heb k ook aan de tand gevoeld, en dat is echt een 'houthakker', een gitaar voor 'echte mannen' ghehe. brult en bonkt als een malle. ben alleen niet echt fan van de blackouts, maar dat is 't karakter, niet omdat ze actief zijn.
@mac: je moet echt eens bij mij langskomen. Ik heb m'n mainaxe gister 'reverbrated', met triple shots, en holy, mijn pickupset klinkt nu nog beter dan eerst :D (nja ik hoor nu meer settings ermee). Ik weet nu ook precies hoe ik 'm moet herproduceren via duncan hybrids... de PATB2, alnico8 bar en de stagmag :blast::soinnocent: om te janken zo mooi klinkt ie.
:seriousf:
Dan moet ik maar eens komen uithuilen;)
Misschien moet ik ook maar eens gaan hybriden
Zo een als deze staat gewoon op nr1. Als je er een tegenkomt gelijk vasthouden
:sssh:
nee man, als jij gaat hybriden moet je nog meer gitaren kopen :D
je hebt 'helaas' maar 1 variant van de hybrids gehoord. ik heb vorige week een ander setje gemaakt dat imho in die gitaar nog beter klinkt. in de koa2 zit dat setje nu. ik vind 't echt een toffe tone :P