Nee, dan is je intonatie niet goed meer, ik heb dat ook altijd gedaan de Standaard E gitaar in Drop D stemmen, maar dan valt ie ook echt uit de toon.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
- Damage Inc.
Printable View
Nee, dan is je intonatie niet goed meer, ik heb dat ook altijd gedaan de Standaard E gitaar in Drop D stemmen, maar dan valt ie ook echt uit de toon.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
- Damage Inc.
Je vergist je niet hoor ! '68 idd, goed gezien. En hij speelt zoals ie eruit ziet--->subliem :cool:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
i know, tis een moordbak. qua tone dan en speelgemak. maar ik vind m niet echt heel mooi :oops: sorry. ik vind dat een custom zwart moet zijn...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
Volgens mij moet jij binnenkort een flinke reality check Orpheo, begin je nu na het afkraken van de kleur van je eigen LP nu ook al bij anderen :razz:
Oké, ik dacht dat er '57er CA met maple top op bestonden ook...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
Dacht dat de enige 68 CA die licht gerelicte zwarte met nickel hardware was...
ghehe, tja, ik weet t... straks neem ik nog een PRS singlecut en zaag ik mijn les paul in tweeen :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
neej, zonder dollen; t zijn mooie dingen, maar niet echt " mijn" kleurtje.... alsof mijn smaak van gitaren binnen 2 maanden zo omgeslagen is...heel raar....
Ik intoneer mijn Jackson ook niet elke keer als ik haar omstem van C# naar E (staat vanaf nu altijd in C#, want binnenkort komt er een nieuwe gitaar aan), laat staan als ik één van m'n gitaren van E naar drop-D stem.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damage Inc.
En om nou te zeggen dat ik het niet hoor als een gitaar vals of slecht geïntoneerd is :roll:
Kleur is een smaakverschil. En zwart roeleert inderdaad wel, maar dit is toch niet foeilelijk?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
http://img224.imageshack.us/img224/6...ct010907hu.jpg
nog niet zoveel,maar ben dan ook pas vorige week begonnen met gitaar spelen :wink:
squier 51 sunburst
hiwatt 10 bulldog
welkom op dit forum dan, pas op dat je hier niet te veel tijd verneukt ipv te oefenen :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jubei