hm..... ik en beleid en gezond verstand in 1 zin. Ik zie het als een compliment!! :ok:
Printable View
hm..... ik en beleid en gezond verstand in 1 zin. Ik zie het als een compliment!! :ok:
Je zou hem er eerst eens gewoon tussen kunnen zetten om te kijken of het kurk misschien voldoende meegeeft. Zo dik is het stripje van de BB nou ook weer niet. De BB frontloaden is ook nog een optie, al weet ik niet zeker of een iets grotere afstand tot de speaker geluidseffect heeft.
Harold wil ze nou eenmaal absoluut luchtdicht hebben...
Ik denk ook dat het wel wat meevalt met dat lekken.
Heeft ie de baffle dan ook rondom afgekit? En de achterkant? Zo niet, heb je daar meer last van lekkage dan door een paar kleine spleetjes in het kurk.
Ik zou ze eerst maar eens aan de voorkant bevestigen.
Het is misschien effe spitten, maar er z ijn wel mensen die manieren hebben gevonden om de (minimale) hoogteverschillen te elimineren. Misschien effe een zoektochtje aan wagen binnen dit topic.
Op zich heb ik ze nu al in een cab of vier gehad en heb er nog nooit problemen mee gehad, ook niet met rearloaded. Gewoon niet te strak aandraaien, klaar. Stressen over lekken doe je maar over je opoe's inco :D