Wat vreemd...geen puntjes tussen de U.S.A. ? En flink "aangepast" ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimvdb
Printable View
Wat vreemd...geen puntjes tussen de U.S.A. ? En flink "aangepast" ?Citaat:
Achter de A staat er eentje ja ,die is duidelijk zichtbaar, de andere zijn er ook hoor :satisfie: Er staan nieuwe tuners en volumeknoppen op, de relic is niet expres gedaan maar is gewoon natuurlijke slijtage
raar dat je die op de foto helemaal niet ziet dan...het serienummer is ook wel wat vreemd, erg kleine cijfers, dicht op elkaar...ik zou ook wel eens een goede foto van de front headstock en de pickup switch willen zien...
Is gewoon een SG uit 2000 (of 1990), is de 54ste gitaar die op de 138ste dag van dat jaar uit de fabriek gerold is.
Weet niet of het wat is deze foto.
http://i15.photobucket.com/albums/a3...r/DSCF0004.jpg
Bling bling! Mooi?
:)
Cees
De nerf komt er wel mooi uit! Ik dnek dat die nog mooier is met zoon kleinere slagplaat. vet ding!
Uit 2000 ;) Ik weet 98 % zeker dat dit geen fake is hoor :stop: De knoppen heb ik zelf veranderd !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
http://img.photobucket.com/albums/v6...d/P1000042.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v6...d/P1000044.jpg
Mijn SG classic.
http://interval0.rendered.startpda.n..._700_HaKt.jpeg
Oh, daar ging het me niet om, ik vond het gewoon opvallen, dat die puntjes bij de USA ontbraken, dus dan ga je toch wat verder kijken, en dan vallen er andere dingen op...de plaatsen van de 'oude' schroefgaatjes van de stock tuners, de plaats van de 'relic', lettertype op de tussrod cover, kleur van de element switch en grootte van de letters op het ringetje eromheen, die dingen dus. Het zal best wel een echte zijn hoor, ik vraag me eerder altijd af wie nou waarom al dat soort dingetjes aanpast.Citaat:
Ik weet niet, maar alles wat jij er over zegt, lijkt mij gewoon normaal.. En die 'relic' die jij zei komt door zichzelf.
http://img.2dehands.be/f/normal/2159...age-cherry.jpg
Mijn SG standard in Heritage cherry
Staat tevens te koop omdat ik een Tokai goldtop gekocht heb.
sorry maar dit is spam.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rafke182
Je weet het inderdaad niet, want geen van die dingen is normaal, anders zou het me toch niet opgevallen zijn ? Ik bedoel, ik heb nog nooit een Gibson zonder puntjes is de USA gezien, de cijfers van het serienummer zijn heel smal en bijv. ook nog nooit een special met een zwarte toggle switch...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Jij wel ?
Er staan wel puntjes tussen de letters, kijk maar naar de A. De rest is weggevallen door de hoek waarin de foto genomen is. En de knoppen zijn vervangen, dus misschien ook wel de toggle-switch. Wat betreft het serienummer, dat klopt. Dat de cijfers smal zijn heb ik geen referentie voor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjong999
Wat betreft dat serienummer, dat kan best kloppen hoor. Gibson heeft dit al op vele wijzen gedaan, zo ook USA zonder puntjes. De toggle switch durf ik geen zinnig woord over te zeggen.Citaat:
Ja sjeezus, daar kun je toch gewoon een ander dopje opzetten?
Damn..
Dat zou kunnen, ja. Ik zie geen reden om dan te gaan schelden ofzo. Ik zie alleen erg veel dingen die niet 'standaard' zijn aan deze gitaar. Ik ben inmiddels wel een beetje bedreven geraakt in het herkennen van fakes, en vind dat eerlijk gezegd wel een leuke sport, zoek de 7 verschillen, zeg maar. Ik wil absoluut niet beweren dat deze gitaar een fake is, daarvoor heb ik er ook onvoldoende verstand van, ik zeg dus alleen wat me opvalt. Het zijn natuurlijk ook niet de meest voor de hand liggende 'upgrades', die hier toegepast zijn - no offence, ieder z'n smaak hoor, maar zulke knoppen heb ik op een sg special nog nooit gezien, wel apart dus.Citaat:
Bij het 'speuren' naar fakes let je natuurlijk vooral op dingen die de 'faker' niet bekend veronderstelt, kleine details dus: lettertypes van opschriften, vergeten spaties en puntjes in opschriften, plaats en grootte van opschrift, aantal en plaats van schroefjes en schroefgaten, kleine details zoals de gaatjes in de kapjes van de elementen enzo. En in die zin vallen mij aan deze gitaar verschillende dingen op, die ik al eerder aangaf.
Verder niks, dus.
Nou heeft de eigenaar hier al gezegd dat ie de knoppen heeft veranderd...
hij zegt dat die relic "natuurlijke slijtage" is, maar ik vind het een rare plaats voor natuurlijke slijtage, moet je je arm eens op die plaats houden, zo speelt toch niemand ?Citaat:
Ja ik weet ook wel dat dat zo gaat. Ik denk alleen niet dat ja aan de hand van een switch dopje en een paar knoppen kunt zien of iets fake is. En volgens mij zijn dat juist dingen die mensen gauw veranderen. Of althans, ik wel. als ik zwart niet mooi vind, gooi ik er wit op en andersom. Bij knoppen is dit ook het geval. Je doet er gewoon op wat je het mooiste vind..Citaat:
En ja het is een rare slijt plek, maar wie zegt dat het door zn arm komt? Misschien is ie wel heel dik en schuurt daar steeds zn buik over heen :p
:(:(:(Citaat:
Nee het is eigelijk van zo'n lang zweet-polbandje waarmee de vorige eigenaar nogal veel speelde
Die van mij doet het niet meer...
http://www.decoda.net/FCBASS/index_b...hatteredsg.jpg
Na het optreden kwam er een gast naar me toe die niet snapte hoe ik een Gibson kapot kon slaan... :D
Het is dat je Fries bent...
Echt te gek voor woorden dat je 'm gewoon ff helemaal kapot maakt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FC Spoiler
Ten eerste een prachtgitaar en ten tweede toch best duur?
Achja je moet het zelf weten, anders had ik 'm graag van je willen overnemen...
Het was een slechte bolt on kopie (merkloos, geen Gibson dus) en geloof me, deze verdiende z'n lot ;)
Heb je die persoon wel uitgelegd dat het geen echte Gibson was? ;)Citaat:
Na wat verplichte stoer praat uiteindelijk toch maar wel :D
Laatste momenten van de gitaar heb ik nog op VHS 8-)
Ghehe, geen spijt achteraf?Citaat:
mooi muurtje, wat zijn die dingen ernaast?Citaat:
Gelukkig! :-)Citaat:
Cees
Heb je ook nog een foto van waar ie heel is? :satisfie:Citaat:
Nee helaas... wel de laatste momenten op VHS 8-)
Papierus, links het orgineel en rechts dezelfde gespiegeld (photoshop) Daar hangt een luidspreker en dat vond ik niet mooi op de foto ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
youtube !!! wij willen dat zien !Citaat:
Wie heeft er nou een polsbandje om z'n buik ? Get serious: maak jij eens voor de lol een keer of tien de beweging die je met een poslbandje zou moeten maken om zo'n schuurplek te krijgen, en vraag je dan af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat je dan een schuurplek krijgt...Citaat:
of plaats even een frontale foto van de headstock, voor en achter, zijn we er zo uit...
De slijtplek zit gewoon op de voorkant, ik weet niet hoor.Citaat:
En wat dan nog? Zit toch niet zo machtig te drammen. Je maakt het er niet leuker op.
Idd wtf man! Doe effe normaal. Hij heeft er helemaal niet om gevraagd dus STFU!!
Relax man...denk om je hart...Citaat:
Thnx man, ik ging bijna van m'n stokje.
Jij hebt gelijk en nooit niemand anders. Ga nu maar anderen lastigvallen...Citaat:
Minder lullen meer pics van SG's!!!!!!