ik heb eigenlijk niemand ooit ontmoet behalve de zanger van Moonspell, ik woon namelijk in portugal en die gast komt hier wel in X in de maand stappen, heeft hier ook familie enzo. Is wel een coole dude, anders dan op het podium :seriousf:
Printable View
ik heb eigenlijk niemand ooit ontmoet behalve de zanger van Moonspell, ik woon namelijk in portugal en die gast komt hier wel in X in de maand stappen, heeft hier ook familie enzo. Is wel een coole dude, anders dan op het podium :seriousf:
afgelopen zondag liep Dany Lademacher op de Mile2006 rond. Heb zijn boek over zijn tijd met Brood gekocht en gevraagd of hij zijn handtekening wilde zetten. Was geen probleem.
Jeps , hij is in het echt nog wel gestoorder.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heavy-metal-thunder
Zoals zijn nummer Your face. Refreintje is : there 2 things wrong whit you and that's your face haha.En dan met zijn dick dale invloeden , want hij deed ook nog een nummer met de tune van pulp fiction. Wat me ook opviel was dat hij een jimi hendrix wah van digitech gebruikt.
gegroet strat 91
bon jovi, de hele band toen ook nog met alec. een keer of 4
richie tijdens zijn solo tour 3x
jon bon jovi tijdens zijn solo tour 2x
david bryan voor de broadway musical "memphis" te new york. 1x
Def leppard - backstage 2x
joe lynn turner - voor een animalplanet reclame 1x
skid row - voor programma van bon jovi 1x
iron maiden - cd release te london 1x
vankatoen 2x....
heideroosjes 1x :P
Golden Earring, op een besloten feestje waar mij pa met zijn partner (sorry mam :p ) voor was uitgenodigd
Travis, Even mee gepraat bij BNN's That's Live
Racoon, kom ik wel eens tegen in Eric's Bar (nummer van hun) of in de supermarkt
Blof, speelde met z’n tweeën op de verjaardag van mijn moeder, een half jaar voor Liefs uit Londen uitkwam. Daarna nog wel eens mee gepraat in Vlissingen in een kroeg.
Matt Costa, na z’n optreden in Wijk aan Zee, relaxte gast
Nizlopi, ook relaxte gasten, beetje vreemd :p
Donavon Frankenreiter, super dankbare en chille gast
Ellen ten Damme, speelde op een festival waar ik ook speelde (ik alleen iets vroeger :D)
Mark Foggo, speelde ook op datzelfde festival, wat een geweldige gast is dat zeg!
Jeroen Booy zie ik een keer per week.
ahh golden earrimg die kerels lijken me relaxt..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFonz
via live-mixing véél te veel om op te noemen..
De belangrijksten..
Clouseau, Red Zebra, FlatCat, ABN, Vive La Fete, Gorki, Gabriel Rios, Das Pop, De La Vega..
Via artiestenbegeleiding op Rock Werchter: check de affiches van de laatste jaren :)
heb eens staan praten met jan akkerman na een showtje hier in ede
een paar woorder gewisseld met jan vayne , zat zomaar te spelen bij waveworld culemborg
heb bij de leden van epica in de kleedkamer gezeten toen wij is hun voorprogramma zaten
zanger van logan een hand gegeven nadat ze in het voorprogramma stonden van alter bridge
Ik ben eens heeeel lang geleden bijna door Cesar zuiderwijk voor m'n flikker gereden, tot 2 keer toe. telt dat ook.
Ik heb Gast (en andere Rutger en Bertolf) van The Junes ontmoet, Michael AE van Stillborn en de jongens van Nine Yards!!!!! :cheerup:
2x? Telt dubbelCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woutB
Uhm..ff denken....
Jimi Hendrix (arrogante lul)
Jim Morrison (stoned als maar wat...zei niet veel)
Frank Sinatra (was te dronken om veel terug te zeggen wel stoer)
Janis Joplin (in het echt is ze niet zo mooi..)
Elvis Presley (in het echt is hij kleiner, wel mooie ogen had hij)
Dean Martin (was té dronken om te reageren, wel zachte handen)
Kurt Cobain (stoned, maar was wel aardig verders)
Madonna (arrogante troela, en zingen kan ze ook niet)
Michael Jackson (had het te druk met andere kinder..uhm...mensen)
Mick Jagger (was aardig, babbeltje en effe biertje mee gedronken)
Chuck Berry (arogant, en zijn gitaar was wéér vals gestemd)
Tja...en nog een paar ondbekendere zoals: John Lennon, George Harrison, Bruce Springsteen, Django Reinhardt, etc etc etc...
Van Dik hout (potje voetballen)
Intwine (op een festivalletje)
Rowwen heze
Ben jij een grote grappenmaker, of ben je gewoon echt gezegend.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taildragger
Och niet zo heel veel bijzonders.....
Afgelopen jaar Guus Meeuwis, en Jim Baccum.
Mijn zus had het beter bekeken, die heeft 10 weken in een televisie show gezeten in Nieuw Zeeland, samen met de Bassist van de Commodores. (The Mike King Show)
En ze liep in Londen in een gitaarwinkel een aantal jaren geleden Brian May tegen het lijf.
Citaat:
Shiiiiit,
Volgens mij ben je net zo oud als Sinterklaas!
Janis Joplin overleed op 4 oktober 1970, dat is 36 jaar geleden.Citaat:
Jimi Hendrix overleed op 18 september 1970, dat is 36 jaar geleden.
Django Reinhardt overleed op 16 mei 1953, dat is 53 jaar geleden.
Als ik op jullie website kijk schat ik de oudste van jullie in de 2e helft van de 40.
Madonna is een arrogante troela en kan niet zingen? Laat ik voorop stellen dat ik geen fan van haar ben, maar zingen kan ze absoluut wel en arrogant? Ik raad je vriendelijk maar met klem aan om de docu over haar leven, welke ik twee keer heb gezien en die toevallig vanavond weer op TV was, een keer aandachtig te bekijken.
Je kunt dan zien dat zij verre van arrogant is, zeer begaan met haar crew en heel goed nadenkt over wat ze doet. Zij probeert op haar manier een bijdrage te leveren aan een betere wereld. Ze is een vrouw die keihard werkt en hoewel ik geen CD van haar zou willen hebben heb ik een diep respect voor haar. En jij noemt haar dan arrogant?
Leg dat eens uit aub.
Euhm
De bassist van funeral dress, even me gepraat, chille gast.
Was op rock ternat, je mag der geen eige drank meebrengen, komt hij aan bij de rest van funeral dress, kijkt ff om en haalt een grote fles whisky uit zijn broek xDxD
Zanger van de heideroosjes een hand gegeven.
Ik heb een week of twee geleden het bed van Daphne Bunskoek afgehaald...:eek:
Ze is dan wel geen muzikante maar hey, ook zij zal wel eens onder de douche zingen toch)
jah klopt ze zingt inderdaad weleens onder de douche, heb haar meerdere malen gevraagd te stoppen.. maar nee!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Ik heb een tijdje les gehad van Erwin Java dus die kwam ik elke week tegen.
Erwin is niet alleen een enorm goeie gitarist maar ook een zeer sympathieke
vent. Niet onbelangrijk; hij heeft me ook nog het een en ander bijgebracht.
Tja, dit jaar in iedergeval de kleedkamers gedeeld met:
Hans Dulfer
Magriet Eshuijs
Jim Bakkum
Guus Meeuwis
Manuela kemp
Belle Perez
Elize (automatic, into your system), ja die is heel mooi! :satisfie:
En anderen die ik liever niet noem zoals een Jodi bernal o
Het is dan natuurlijk wel grappig om te vermelden dat Jodi Bernal in JOUW voorprogramma stond en niet andersom :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steph
:cheerup:
Ps. Hans, Margriet en Manuela was vorig jaar, schatje :satisfie:
heel clouseau met natalia en bart peeters, sarah,..
straks weer gezellig backstage in't sportpaleis.
[QUOTE=vrouw van Steph]Het is dan natuurlijk wel grappig om te vermelden dat Jodi Bernal in JOUW voorprogramma stond en niet andersom :)
:cheerup:
Dat geldt gelukkig ook voor Dennie Cristian :seriousf:
[QUOTE=steph]Heej, ik probeerde je imago te redden, nadat je vertelde dat je bij Jody Bernal in zijn kleedkamer bent geweest en dan verpest je het zelf weer :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrouw van Steph
:seriousf: :seriousf:
Neehee, vaak is er maar 1 kleedkamer waar iedereen zich omkleedt, wij zijn dus niet naar de kleedkamer van Jodi geweest.
:chicken:
Die Bart Peeters vind ik echt een zeer sympathieke vent! De mannen van clouseau ook trouwens!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesadude
Ik heb trouwens Pim Fortuyn een keer ontmoet, maar ik weet niet of hij ook gitaar kon spelen :satisfie:
toen ik vroeger bassist was in de coverband speelden we in voorprogramma's van vele bekende artiesten, de leukste was met van DikHout omdat we hun hele koelkast leeg zopen en dat vonden ze niet leuk, en de sletjes van Centerfold waren ook lekker. Maar mijn helden-ontmoeting blijft eelco gelling, voor mij de beste bluesgitarist van nederland, anekdotes ga ik echter niet geven, niet geschikt voor de jeugdige lezertjes, hahahahaa
Wat nou niet geschikt??? Dan moeten hun ouders maar hun PC sensureren, kom op met die verhalen!!! 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walkin' j. blue
:chicken:
ik krijg les van Dirk van der Linden, als jullie hem kennen :)
Dusja, die zie ik ook elke week
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farstreetblues
sinds gisteren kan ik David Hollestelle toevoegen aan mijn lijstje :sessies gedaan met.
In Zwolle as vrijdag! HedonCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFonz
Ja! Moti :D De groningers hier kennen hem wel, niet speciaal als je hem ontmoet, straat muziekant, maar hij is wel gaaf :P
gerard van maasakkers :hippie:
- Jens Kidman (zanger) en Fredrik Thordendal (gitarist) van Meshuggah.
- Corey Taylor (zanger) en Joey Jordison (drummer) van Slipknot.
Stijn meuris. aardige vent.
Dit wordt een enorm lange lijst:
Sepultura zonder Max (gevoetbal bij de vondelpark Amsterdam) daarna biertje gedroken in een brazilianse bar.
Ratos de Porao, zelf een nummer met ze gespeld in Rotterdam een keer
Black Deliah Murder, backstage de hele avond geweest met ze in sneek (veel gedroken)
Bijna alle Epitapgh Records bands (heb daar vroeg gewerkt)
Deftones in paradiso ook backstage geweest (gekke avond was dit)
Dynamo open air (toen metallica spelde) ook backstage.. bijna iedereen ontmoet die daar spelde, gekke 2 dagen waren dit
Gene Hoglan in Waldrock.. toffe gozer
Dave Mustaine ook Waldrock
Binnenkort Monspell 013 (ben bevriend met hun bassist)
enz enz enz..........
deze lijst kan nog langer ;-)