klopt maar pinkpop niet. taxi's btw 2 euries, en dat is nog veel relaxter, linea recta voor deur afgezet worden.
Printable View
klopt maar pinkpop niet. taxi's btw 2 euries, en dat is nog veel relaxter, linea recta voor deur afgezet worden.
ik ga zelf met de auto (ivm omstandigheden, lang verhaal)
heeft iemnd een idee hoe duur het parkeren is?
de prijzen voor het parkeren staan op de pinkpop site. En lopen pff euhm vanaf camping b was het 5 min en naar het terrein toe was volgens mij iets van 15 min? dus rond de 20 min lopen?
mooi! op zondag kan ik alles zien wat ik wil:D
YES op vrijdag 1600 uur FROM FIRST TO LAST!!!!
Ik moet me nog haasten uit school ook als ik Flogging Molly wil zien. Goed, uiteindelijk komen we voor Metallica, maar het zou wel erg mooi meegenomen zijn. Daarna even Jonathan Davis en Alter Bridge, en dan na 2 jaar weer 'tallica :)
Hoe ik thuis ga komen die dag is vooralsnog niet bekend, want de laatste trein gaat om 00:09 en die stopt ergens om 4:00 in Utrecht. Hebben ze mooie bruggen in landgraaf? Dan ga ik daar wel onder liggen maffen
en anders proberen de camping op te komen en bij iemand in het tentje duiken.
Denk je dat dat lukt? Ik ben nooit op Pinkpop geweest dus ik heb er geen idee van. Anders doe ik dat wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
Dat word heel snel rennen :D.
Wij willen ook op camping B, is 20 minuutjes lopen (snachts terug echt een zombiemenigte :nervous: :nervous: ) vanaf het festivalterrein ja. De weersvoorspelling zijn eigelijk wel zupatoll
Okey dus ik begrijp dat ze streng controleren? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
Als het weer goed is slaap ik wel buiten
Ik heb eigelijk geen idee, is alweer paar jaar terug dat ik voor het laatst naar pinkpop was :chicken: Nja je ken het altijd probere he :P
Wordt wel lachen, alleen ik ga waarschijnlijk Floggin Molly missen, moet nog vanuit school naar Landgraaf. Maarja, Metallica en de rest van het weekend maken een hoop goed.
Zucht, ik ga zaterdag naar pinkpop snap echt niet waarom we niet vrijdag of zondag gaan. maar ja Foo Fighters maken veel goed uiteindelijk,
is er nog een band op zaterdag die het kijken waard is ? als je zelf vooral veel naar bands als slayer etc luistert ? :cheerup:
ik ga vooral voor de sfeer trouwens. :hippie:
Muhahaha, ik heb de hele periode op vrijdags vrij :D En maandags pas laat in de middag les :cheerup:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jellyfish00
vrijdag ochtend hét moeilijkste tentamen van het jaar, 12 uur klaar, dan racen naar landgraaf :) zolang ik dr om 6 uur maar ben, incubus ftw
wat kosten die special pinkpop treinkaarten?
ik woon in zo'n gat genaamd Aalten, dus waarschijnlijk kan ik ze hier toch niet kopen, maar ik wil even weten heveel het scheelt met gewone kaartjes..
nooit van gehoord!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Woont Angus Young niet in Aalten? :)
jupCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JipStoop
en mijn oude maatschapijleerleraar komt er vandaan
Heb je toevallig ook het adres van meneer Young? Ik heb hier nog een SG liggen waar een handtekening op mag :cooler:
zoek het grootste huis daaro (zo groot zal dat gehucht toch niet zijn) met op de brievenbus het bordje: a. youngCitaat:
Hij zal nu wel niet thuis zijn, zijn druk bezig met een plaat opnemen.
Ow, en zondag Rage Against the Machine! :rockon:
zo klein is het nou ook weer niet:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
wat de neuk heeft Angus met pinkpop te maken? niks toch?
ik heb zo veel zin in Pinkpop! vrijdag is het zo ver!
woehaaa en nog maar 2 daagjes!
nog 4 voor mij:)
Wat heb ik een zin:D Mis alleen waarschijnlijk wel fiction plane:(
Waarom spelen die maar een half uurtje eigenlijk?
Nou ja tis niet anders...
Citaat:
Volgens Pinkpop site staan ze op het podium van 12:00 tot 12:45.
owja klopt! verkeerd op schema gekeken
als het goed is kom ik 11.50 op station landgraaf aan... hopen dat ik er nog wat van kan zien... maar denk het niet eigenlijk.
Jammer. Is goeie band
denk het nietCitaat:
toch maar treintje eerder pakken?
Ik ga helaas 1 dag, de vrijdag... wilde eigenlijk het hele weekend!
ik zou graag willen maar dan kom ik om 1uur s ochtens in landgraaf aan:)
Ik pak om 10 uur de trein in Eindhoven, ben ik om 11:20 in Landgraaf (volgens ns.nl), maar betaal wel 26 euro voor een retour :(
Pak om 6:17 de trein en ben rond een uur of 11 in landgraaf..
Alleen kost het mij geen cent, de overheid wel.
gelukkig heb ik ook ov korting. nu is het 30 anders rond de 50:SCitaat:
iemand idee wat de muntprijzen daar zijn? zal ook wel niet niet niet goedkoop zijn.
ik kom financieel aan de grond genageld thuis volgens mij
Vorig jaar was (dacht ik) 10 euro = 5 muntjes (of waren het bonnetjes?).
Bier is 1 muntje.
hmm valt voor festival opzich nog wel mee...Citaat:
al is het nog tering duur
Echt zo jammer, ik mag niet gaan :sneaky:
Wou er echt heel graag bij zijn, maar ik ga zeker op tv kijken :D
Alvast veel plezier allemaal! :satisfie:
das nog niks... ik zou 40 betalen :chicken:Citaat:
van de kust naar limburg, aardig eindje rijden.
gelukkig kan ik bij een vriend op z'n voordeelkaart mee met 40% korting:)
trouwens, welke camping adviseren jullie mij? boeit me niet veel of t iets verder lopen is, het gaat me vooral om de sfeer en gezelligheid van de camping :hippie:
Wij vertrekken om 4 uur snachts al.. ik rij zelf heen met de auto. Lekker vroeg, maar dan zijn we mooi de files voor(komen uit noord holland vandaan). Kenne we goed plekkie zoeken op camping (b).
Hiero effe een platte grond van 2006, wel handy.
http://www.eropuitinlimburg.com/imag...egrond2006.gif
Nog 2 nachtjes :hippie: :rockon: :dance:
bedankt!
Ik had het groter verwacht:)
volgens mij is het terrein van zwarte cross groter... maar ja:D hoe kleiner hoe beter je ze kunt zien:D