Ha Gjalt! Vakantie? wat is dat? Ik ben gewoon een loonslaaf... 2wk's vakantie begin augustus..that's it.
Voor het project: ik ben bezig met het maken van een PCB voor een amp+cabinet emulator met headphone uitgang. Met andere woorden, je kunt gewoon een headphone (of PA) direct in het multi-fx pedaal pluggen en jammen, zonder dat het vreemd klinkt. Voor die situaties dat je of zacht moet spelen ('s avonds, flatje waar ik woon...) of geen amp bij je hebt.
Dit is een combinatie van 3 bestaande (ROG) projecten. Schema's staan in Eagle, PCB wordt ontworpen in Eagle. Hopelijk deze week af.
Tegelijkertijd ben ik bezig met het 'ontwerpen' van de layout voor 2 expressie pedalen. Deze pedalen worden 'custom' gemaakt in de USA. Op diystomp is iemand die deze pedalen ontwerpt. Mijn 2 pedalen worden een soort prototypes.
1 pedaal wordt gebruikt als wah+fuzz combinatie. Het andere pedaal wordt het pedaal om Channel A en Channel B te blenden. Tevens wil ik de optie hebben deze als een volume pedaal te gebruiken.
Dus... er gebeurt van alles... maar 'we' moeten wel veel geduld hebben.