haha, nou, mensen die niks beloven kun je vaak meer van verwachten dan van mensen die dat wel doen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Alvast bedankt!
Printable View
haha, nou, mensen die niks beloven kun je vaak meer van verwachten dan van mensen die dat wel doen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Alvast bedankt!
Wat is er mis met je FatBoost dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morroow
Tja.. die doet me net iets teveel met het geluid. En ik vind dat als je de gain van dat ding opdraait het geen mooie "drive" geeft.. iets te rafelig. Op een clean geluid doet ie het super prachtig maar daar heb ik hem niet voor nodig. Ik heb een transparant pedaal nodig wat de gain wat opschroeft en waardoor alles iets strakker en meer ballen krijgt.
De fatboost knijpt het geluid ook een beetje als de versterker al aardig van zichzelf overstuurd. Vond een Maxon OD808 fijner om mn overdrivekanaal te boosten. Maar die snoept zoals in dit topic wordt gezegd inderdaad van het laag en maakte het geluid heel ietsje dunner..
test zeker Xotic's RC Booster en BB Preamp en de heel alledaagse maar daarom niet minder fijne MXR micro ampCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morroow
Wil je nou nog pedalen testen of hou je je alleen aan het geschreven woord?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Les TeleStrat
De Klon staat nu al op € 151,- en daar zal nog een berg bijkomen, vermoed ik.
Lees het fuzz topic door, dan weet je genoeg....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
En die Klon ga ik maar eens in de gaten houden :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Ik ben ook maar gaan bieden, en heb € 161,- geboden....en ik heb nog wat spaargeld, ik wil 'm hebben...succes met bieden.
Haha, ja testen komt er nog wel eens van. Het heeft geen haast :seriousf:Citaat:
Ik doe nooit aan overhaaste aankopen. Ik wacht nog tot drap, of iemand anders, de artikelen uit Gitarist heeft gepost. Die wil ik ook nog wel eens lezen. Ik twijfel nog maar tussen 3 pedalen (inderdaad, ik heb er geen getest, dus mijn selectie is op 'niets' gebaseerd. Het gaat tussen de Maxon OD-808, OD-820 en de iSP Technologies 'Totaylly Blues'.
En laten die pedalen nu nét een test in de Gitarist hebben ondergaan.
Een Klon.. toe maar.. nee die zal nog wel flink hoger komen. misschien wel het driedubbele. En dan te bedenken dat hij in een onafhankelijke test met de Maxon OD-820 werd vergeleken, en niet overtuigend beter was dan de Maxon. Tel uit je winst
Ik ben toch aan het bieden op de Klon en we zijn al lekker op weg hoor.....en hij smoket die OD-820 echt wel...
Dit gaat toch hopelijk niet over ebay veiling 180174019890 waar twee Ebay nOOb's als imbecielen tegen elkaar op aan het bieden zijn om maar hoogste bieder te zijn?Citaat: