wat gewoon wat foto's gepost van je gear, dan was er niks aan de hand.
bij de weg: die post is leuk als sig :seriousf:
Printable View
wat gewoon wat foto's gepost van je gear, dan was er niks aan de hand.
bij de weg: die post is leuk als sig :seriousf:
Over zijn leeftijd heeft hij in elk geval niet gelogen. Hij is hard aangepakt, ook door mij. Hij heeft zijn eerste posts gewoon wat ongelukkig gekozen en dan druk ik het zacht uit.
Nu bewijst hij het wantrouwen van vele forumleden; op deze manier denkt iedereen dat hij gelogen heeft. Als hij de gitaren echt heeft kan hij ons in elk geval een poepje laten ruiken.
Ik denk ook wel dat de reacties er niet uit jaloezie zijn gekomen.
Toch hoop ik dat we hem hier nog eens gaan zien mét foto's.
misschien issie nu wel aan 't huilen bij zijn rijke pappie
" MIEEEMIEEMIEE pappie koop het forum op! dan kan ik bepalen wie er post en niet! "
Dude, relax. Vriendelijke vraag: wil je niet zo ongelooflijk vloeken? Trouwens, je laatste opmerking is wel sig-worthy :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
t IS GEWOONWEG BRILJANT!:D
Vieze piemels :seriousf:
Eindelijk iemand die het durft te zeggen:
JULLIE ZIJN EEN STELLETJE VIEZE PIEMELS!!
Ik heb er ook een hoor ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
Maar wat BRV zegt: als we die foto's zien, zullen onze bakkes wagenwijd openvallen van verbazing, om daarna een kleine 12.000 liter kwijl over toetsenbord & kamervloer te laten vloeien...
Pfft, als ie het spul echt had zou ie 't wel bewijzen en niet weglopen denk ik zo... Just my 2 cents
Mijn Gedacht!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wickerman
Hij dacht eventjes de grote meneer te kunnen uithangen, maar werd eventjes met de neus op de feiten geduwd. :noob:
"Wie hoog van de toren blaast, kan diep vallen"
Ik schaam me toch ook niet voor m'n afgeragde Epiphone SG (okee, stiekem wel :p )