er zijn er wel meer te koop geweest hoor :P
the grynch
jh-1 (flying v met groene of rode vlammen)
jh-2 (zwarte explorer met deer inlays, later is er een diamond plate op gegaan)
jh-3 (rounded top eclipse met vlag inleg)
Printable View
er zijn er wel meer te koop geweest hoor :P
the grynch
jh-1 (flying v met groene of rode vlammen)
jh-2 (zwarte explorer met deer inlays, later is er een diamond plate op gegaan)
jh-3 (rounded top eclipse met vlag inleg)
Zijn explorers mogen zowieso al niet meer gemaakt worden omdat Gibson (altijd zij, maakt er iemand een betere gitaar dan hen, dan klagen ze die direct aan) dat niet kon verdragen. Kirk zijn signatures kun je nog altijd kopen.
idem voor the v dan?
Zie je wel, alleen ik mis er toch een paar, die 1 of 2 website-versies geleden erop stonden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Argh, kan er niet opkomen...
de rest is niet als serie uitgebracht volgens mij
veel info: http://www.montyjay.com/jamesguitars.html
Serie?Citaat:
Ja, ik weet wel dat ie er veel heeft, maar ik dacht toch dat er net iets meer waren uitgebracht, en niet al te lang geleden ook.
Maar natuurlijk niet allemaal tegelijk.
Maar word die montyjay site nog geupdate?
Leek me jaren terug al een oude site, maar ik kom toch steeds wat nieuwe dingen tegen.
Of misschien had ik dat gewoon nooit gezien...
Ik vind 'm wel veel info hebben (voor zovet het klopt en compleet is), maar wel rommelig.
Zoals veel spelfouten, en op die pagina van die link mist er een plaatje, enz.
ik heb ook nog wat dingen erop gezet (uit de gitarist), tis niet echt de best onderhouden site enzo.. zonde!
even een update in dit stoffige topicje:
lars heeft op studio brussel gezegd dat het album februari 2008 uitkomt, gezien het feit dat lars geen axl rose heet zal het wel zo uitkomen en niet 10 jaar uitgesteld worden (i smell a chinese democracy)
GVD, ook al lijkt het kort geleden, het is nóg bijna 5 jaar later vanaf St. Anger.Citaat:
Maarja, ik kijk er wel naar uit, ik denk dat het weer iets nieuws wordt.
Eerder een hele mix van alle stijlen bij elkaar.
dat heb ik ook,
st. anger is het eerste album dat uit is gekomen terwijl ik fan was..
Vlak na S&M documantaire op tmf (jah die brul zender was vroeger nog stoer) heb ik zoiets van :Wow, they rock
ik heb er echt zin in, als ik de bandleden mag geloven is het een snel, dynamisch en divers album! kan niet wachten!!
The new song en the other new song zijn opzich wel beter dan stanger (alhoewel die cd ook niet slecht is, behalve st. anger zelf)