- fender strat
- Aria pro II
- Heritage
- Fender coustic
- Avora basgitaar (je moest ergens mee beginnen...)
- Hondo acoustic (idem)
Printable View
- fender strat
- Aria pro II
- Heritage
- Fender coustic
- Avora basgitaar (je moest ergens mee beginnen...)
- Hondo acoustic (idem)
ibanez rg270
spaanse gitaar zonder merk (al meer dan 20 jaar oud)
Ibanez RG270
Yamaha EG112 (dus geen pacifica)
Merkloze spaanse
Maak daar maar 10 van. Heb eind vorig jaar nog een scheurmodel gekocht.Citaat:
Op 2002-12-11 09:20, schreef StoneCourt:
9, waarvan 7 scheur, 1 jazz en 1 klassiek
zeven...
4 acoustisch en niet bijzonder,
1 ibanez rg560 uit '89
1 ibanez rg2027xvv, 7 string met piezo
1 yamaha pacifica 303-12 II, 12 string electrisch
En nog steeds is er genoeg leuks te koop, zodat mn portemonnee vanzelf weer pijn gaat doen :wink:
Ik hoop ooit nog eens wat zelf samen te stellen via warmoth... leuke bas, of een double neck ofzo?
ehh,
7 (fuck da gaat hard!)
2 spaanse merk --> beginner
2 western --> Reedman en Ibanez
1 electrische gekregen toen ik 13 was van beste gitarist uit het dorp type strat merk Vega ??
1 electrische Ibanez Ergodyne customized
1 electrische met piezo-systeem EJ-PK2002 (is er maar 1 van :grin:)
3 gitaartjes en 3 versterkers :grin:
- Accoustish spaans gitaartje dunno wat voor merk maar speelt werkelijk heerlijk en super geluid. Heel veel op gespeeld vroeger.
- Ibanez RG 520EX uit 2001 (met piezo systeem, maar gelukkig nog een met output switch, niet zoals die "nieuwere" 620 dus)
- Ibanez RG 760 uit 93 of 94. H-S-S config! Zie je nu niet meer bij ibanez. Dimarzio elementen geeft heerlijk geluid (PAF Pro de Singles weet ik niet).
heb een fender jaguar, een les paul en een ES-150, nog een gitaar van een onbestemd merk, en nog een nylon snarige.
leuk rijtje hè? kan hiermee bij bijna elk optreden en in de studio uit de voeten.
Een ES-150??? Da's toch zo'n gitaar met een Charlie Christian-pickup, eigenlijk de eerste echte elektrische ooit ??? WOW :grin:
Ibanez Jem90HAM, Jem7VWH, UV777PBK, Maxxas MX-2, Talman CT530, TR505 Bas en een Gibson SG Standard. Mijn sigarenkistje erbij maakt 8.