Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
En dat Nirvana juist aanspreek omdat Kurt Cobain een slechte gitarist was. Is dat niet meer omdat hun fans vonden, of hoopten, dat een slecht spelende gitarist ook een pop-idool kan worden? Waarschijnlijk ook omdat ze zichzelf met hem identificeerden?
En aan de andere kant, de hele grunde beweging was gewoon een reactionistiche beweging. Iets wat je veel ziet met zowel kunsttrends als modetrends. Denk aan atonale muziek in de klassieke muziek. En ook in de schilderkunst.
Maar, ieder mens is een invidu. Dus ieder mens heeft 'wat te vertellen'. Of dat nu over muziek of wat anders gaat. Maar gebrek aan techniek is hier gewoon wel een limiet als je het hebt over de vrijheid jezelf in muziek uit te drukken.