Sorry han, maar ik begrijp jou niet of jij mij. Tot nu toe heb ik alles ontkoppelt aan gebracht. Van de muren tot het plafond zweeft alles (of ben ik van plan dat te doen). Dus ik weet niet precies wat je bedoelt met dat ik me niet verdiept heb in de materie. Waar haal je dat vandaan? Daarnaast zijn er verschillende wegen naar Rome. Dat ik het niet doe zoals jij zou doen betekend wederom niet dat ik me niet verdiept heb in de materie. Op internet is alleen zoveel info verkrijgbaar en alles zegt wat anders. Dat maakt het lastig voor een leek om er de beste uit te halen. Hier werd ik bijna voor gek verklaard dat ik isofix had gekocht, terwijl ik op andere fora las dat het wel goed werkte.
Waar is dit advies op gericht: Op de deur of op het plafond? Als het over de deur gaat dan beschrijf je precies wat ik van plan ben te gaan doen, wat het plafond betreft heb ik je andere advies van je vorige post al ter harte genomen. De latten die je op de foto's ziet (van het plafond) zijn er alleen maar om het glaswol tegen te houden. Daarover heen wilde ik repen isofix met aluminumstrip lijmen. Daarop wilde ik de gipsplaten schroeven, maar ik ben bang dat de isofix hangende gipsplaten niet houd. Vandaar dat ik nu naar iets anders op zoek ben. De naden en kieren liggen nog ver voor mij, maar ga ik allemaal afwerken met elastische acrylaatkit, want ik wil nog schilderen.Citaat:
Overigens zijn er een soort van sandwich latten te koop welke bestaan uit twee latten met een laagje schuim er tussen. Die zou je ook zelf kunnen maken van repen isofix waartegen je twee latten lijmt met Bisontix. Goed klemmen tot het uitgedroogd is en je krijgt het nooit meer van elkaar.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben blij dat jullie meedenken, maar schiet me niet af als ik het niet doe zoals jullie het gedaan zouden hebben.
@TIMBER: 3,30 bij 3,80 al zal dat inmiddels wel wat minder zijn.