je oordeelt over mij en over de gitaar, zonder dat je mij en de gitaar kent. is een beetje arrogant, vind je niet? het lijkt erop alsof bepaalde mensen perse tegen mij aan willen kankeren, en de dingen (vaak nuttig en zinnig) die ik post, expres wegwuiven. Nu ook weer. Ik weet heus wel waar ik mee bezig ben, ik heb wel meer gedaan wat betreft houtbewerking, maar dit was echt een hopelloos geval. En dat JIJ nu niet gelooft dat het plastic was, dat is jou probleem. Maar het is toch echt zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits
Ik ben alweer langzaamaan bezig met een ander projectje, en de kans dat dit gaat falen is redelijk hoog, maar t boeit me niet. ik doe t voor m'n lol! En geld? ach jammer. IK slaap er echt niet minder om hoor. sterker nog, ik heb vannacht eindelijk eens kunnen slapen, beter dan de afgelopen 2 weken!
Nog een laatste ding; het feit dat mensen constant tegen me aan zitten te kankeren, ik word daar moe van. Het bijna expres de user 'orpheo' afzeiken lijkt wel een sport geworden. Niet even doorlezen wat ie zegt, maar gelijk op het eerste gezicht/woord 'bam!" afmaken! Heel charmant.
En ik heb de kak van t forum gekregen dankzij zulke acties. Je kan ook wel subtieler zeggen 'hier of hier ben ik t niet mee eens' en niet gelijk 'orpheo is een loser/sukkel/kansloos' etc etc.
guys, de groeten. ik heb t gehad hier.