vet filmpje, en het blijven idd goede muzikanten, zelfs als ze een slechte plaat uitbrengen
Printable View
vet filmpje, en het blijven idd goede muzikanten, zelfs als ze een slechte plaat uitbrengen
Da's dom. Heel moeilijk doen over een simpel nummer... :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ja haha, speel het maar. Dat Hendrix-achtige riffje met die hammer-ons en pull-ofs zit toch wat ingewikkelder in elkaar dan je zou denken (tipje van de sluier, veel duimwerk op de laagste snaar). Het hoofd accoorden schemaatje is inderdaad niet zo moeilijk. Dat vind ik ook het leuke aan Frusciante, hij speelt iets en je denkt, dat kan in principe iedereen. En ineens doet ie iets dat je echt ff met luisteren van 'he?' Ergo, het interesseert hem geen bal of het technisch hoogstaand is of niet, de muziek gaat voor en dat kan ik enorm waarderen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Het was ook een grapje. :satisfie:
Nee, ik ben het zeker met je eens dat het een kunst is om zoiets zo simpel te laten lijken/klinken. Dat is wel een groot talent. :)
auw! Maar dan sta ik nog best hoog, toch? Toch? :nervous:Citaat:
Ook zonder gekheid, ik kan het filmpje hier niet bekijken, maar ik vind het een saaie plaat. Er staan een paar leuke nummers op, maar de rest vind ik niet Pepperswaardig eigenlijk........
nadeel van die nieuwe plaat is, en in zekere mate ook de vorige, dat de muziek niet helemaal voor gaat. de muziek is commercieel, goed in het gehoor liggend, en pop. niet dat ik dat per definitie verkeerd vind, maar ik betwijfel dat dit echt de muziek is die ze het allerliefst maken, en denk dat bij het schrijven van de liedjes toch ook wel andere factoren door hun hoofd gingen dan ; boeiend als ik het maar vet vind. wat ik me prima kan voorstellen, maar wel jammer vind.Citaat:
Ook drie hitjes gehoord? Dit album is de Peppers ten voeten uit man.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balthazar
Dude jij hebt ECHT niet allebei die albums helemaal gehoord.Citaat:
Hahaha! :seriousf:Citaat:
jawel. ik vind het gewoon niet in de buurt komen van Blood sugar sex magikCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent