Nee, helaas.
Ik zag nu op de website dat ze niet meer op voorraad zijn... Misschien heb ik net de boot gemist met m'n bestelling :(
Printable View
Nee, helaas.
Ik zag nu op de website dat ze niet meer op voorraad zijn... Misschien heb ik net de boot gemist met m'n bestelling :(
Da's natuurlijk wel ontzettend balen.
Kun je 'm niet afbestellen en in alkmaar gaan halen?
Toen ik het mailtje kreeg, hadden ze er nog een. De kans is dus groot dat ie daar nu ook intussen wel uitverkocht is...
Ik wacht het gewoon nog wel even af. Bij afbestellen moet het geld weer teruggeboekt worden enzo, allemaal een hoop moeite, soms kost het ook nog geld. Misschien dat ie gewoon volgende week komt. Ik heb toch geen haast. Ik heb al een Zoom 8080 en een Marshall 6101, ik vermaak me toch wel, in de tussentijd :)
Voor de liefhebbers / geïntereseerden:
De G9.2TT is nu ook leverbaar uit voorraad bij Musik Produktiv.
Hoe doet die 9.2 het als effectsprocessor? Is het ook als verzameling losse distortion pedaaltjes, modulatie pedaaltjes etc te gebruiken? Of is het echt puur modeling waar die geschikt voor is?
Heb nu zo'n G2.1. En het is een erg leuk ding. Doet mij benieuwen wat z'n grote broers kunnen.
Het is in principe een effectsprocessor, het preamp-gedeelte is alleen gemaakt met modeling-technologie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenvanhulsteijn
Je kunt hem dus ook gebruiken als een set pedaaltjes... zo ga ik hem ook ongeveer gebruiken. Dingen als wah en delay trap ik meestal handmatig aan/uit, maak ik geen aparte patches voor.
Heb je ook zo'n handige footswitch dat je dan gewoon een wah aan kan schakelen zoals je een wah aan hoort te schakelen? Dus niet eerst een pedaaltje inrammen en dan met je voet snel naar het expressiepedaal?
Geen idee. Op mijn Zoom 8080 zat het niet, en dat vond ik eigenlijk wel prettig.
Ik gebruikte gewoon het pedaaltje ernaast, net als bij een Morley wah.
Handig dat je em dan in een bepaalde positie kunt laten staan.
Ja dat kan, maar het kan ook op de manier zoals Scali zegt.Citaat:
Heb je ook zo'n handige footswitch dat je dan gewoon een wah aan kan schakelen zoals je een wah aan hoort te schakelen? Dus niet eerst een pedaaltje inrammen en dan met je voet snel naar het expressiepedaal?
Sorry, ben onbekend met een Morley Wah. Ken hem van naam, nooit op gespeeld. Hoe werkt dat?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali