die gothic spullen zijn juist de enige leuke dingen uit de large :smile:
Alhoewel kleding toch meer iets is om in een winkel te kopen maargoed
Printable View
die gothic spullen zijn juist de enige leuke dingen uit de large :smile:
Alhoewel kleding toch meer iets is om in een winkel te kopen maargoed
Ik vind gothic eng. Ik ben het zelf ook geweest, maar sinds de gothicfeesten een beetje in leernichtenfeesten (die mij ook nog eens erg leuk vonden) begonnen te veranderen heb ik de hele gothicscene maar vaarwel gezegd.
Verder zijn de funshirts achterin de large altijd nog briljant.
Het nadeel van gothic is, dat al die gothic meisjes van 15. Ze denken eng te zijn met hun nieuwe CoF shirtje, en durven nooit achter jongens aan te gaan, want ze zijn bang dat hun (in een inferieur bandje spelende) ex-vriendje dan weer een maand lang my dying bride gaat luisteren, en aan z'n polshechtingen gaat pulleken :smile:
Maar gelukkig zijn er ook nog aardige gasten, hehe :smile:
ik vind die gothic kleren we heel mooi ofzo maar ik hou helemaal nie van die muziek. in de large staan wel coole kleren voor als je er een beetje alternatief uit wil zien vind k. en trouwens noctiis ik heb op die cu2-pagina van jou zitten kijken maar je ziet er nou niet bepaald als een gothic uit of ligt dat nou aan mij?? eerder een soort computer-nerd, das nie lullig bedoeld hoor.
Large is wel kewl enzo....
Maaru vanmorgen had ik echt iets errugs... Ik hoorde radio 3 door mn versterker, met mn wahwah pedaaltje(jim dunlop crybaby) en ik hoorde kylie minogue(of hoe je t ook schrijft...) Vaaaaaaaaag duzzz
ow..ff in de war met iemand anders dan!...bwah, signature gitaren, nergens goed voor joh....en wat heeft z'n signatuur nou weer met z'n muziek smaak te maken? ik bedoel, BRITNEY SPEARS!Citaat:
Op 2001-11-17 12:21, schreef Rectifier:
Euuuh, kitaarhiero, het is Joe perry en niet Dave Perry. Hij mag dan wel 54 zijn, maar hij heeft een Gibson Les Paul signature, die heb jij niet! :smile: :smile:
hehe ik ben niet zo heel gothic meer nee... wel een beetje geweest, maar ik ben liever mezelf dan iemand anders...
En een computernerd ben ik niet hoor (alhoewel), ik doe ook nog andere dingen :smile:
trouwens, ik ben niet meteen een compu-nerd omdat ik een bril heb!
Ik speel in een blackmetal band, doe een grafische opleiding, niet erg nerderig he? :razz:
ik zag op die foto dat je zo'n omgekeerd kruisje om je nek had das bes wel nerderig.
maarja zou wel bij dat black metal image horen.
omgekeerd kruisje is Satanistisch
en dat mensen die een bril hebben bij voorbaat al nerd zijn slaat nergens op