Nicooooooooooooooooooo!
Feedback plz
Printable View
Nicooooooooooooooooooo!
Feedback plz
Ja maar de geruchten gaan dat je niet veel hoger dan 5k6 moet gaan omdat je ander teveel hoog kwijtraakt,,,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chocorookie
Neenee, Nico houdt zich bewust stil ;) laat ons maar even verder filosoferen, we komen er wel!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chocorookie
Kan ook Franc, ik heb m'n nfb variabel gemaakt, 820ohm met een 5k Lind pot in serie(welke nu helemaal dicht staat
eerst de stroom in de perken met zoweinig mogelijk signaalverlies, lees nog eens Aiken Frank en specifiek over gridstoppers.........
Je kan ook proberen het signaal van de PI wat te temmen? Tenslotte die veroorzaakt het te hoge signaal. Maar jullie weten in ieder geval wel hoe belangrijk de bias afstelling is:D :D :D :D
Ja dat schijnt te kunnen met een weerstand over de uitgangen van de PI.
Jawel Nico, m'n grid-bias weerstanden verlagen, hiermee krik ik m'n bias level omhoog.........(ik zeg dit heeeel verzichtig) maar dan verlies ik gain.
Goed, welke marge stroom praten wij over?
Ik 55V, Franc 40V
Ik 220K, Franc 100K
Ik naar 150k, Franc naar 82K?
interessant dat dit soort problemen als een reality soap gevolgd kunnen worden in de werkbank, hier steekt 'eenieder' wat van op... ik ben benieuwd wat het uiteindelijk is. Heb je al gekeken naar het effect als je de NFB onderbreekt en je de PPIMV uit het signaal haalt??
Sorry, ik praat niet over stroom maar spanning, vergeef me.