met een beetje zoeken rond de 180. :-D
Printable View
met een beetje zoeken rond de 180. :-D
@orpheo heb je het over de valve junior?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
ik heb dat ding ook gehoord, en dat deed me wenkbrauwen fronsen, een geluid alsof je met een 20 watter transistor staat en gewoon een stuk beter geluid
God, ik ben al een eeuwigheid opzoek naar een Richwood LP R-129 Alpine White. De leverancier van mijn gitaarwinkels zijn aan het verhuizen en hebben dus problemen met het leveren, dus kan nog 4 maanden duren :x Ook nog geprobeert bij andere zaken maar bijna geen hebben er een voorraadig ARGH! Helpt iemand mij uit de brand? Woon in Venray (dicht bij Venlo)
Enneh nice guitar 8-)
http://www.thehouseofmusic.nl/gitaarindex.htm
http://www.muziekhandeljoosten.nl/
Bij HOM kun je ze dus bestellen voor 189€. Joosten was er altijd vrij duur mee, maar heeft ze nu dus ook voor €195. Vreemd genoeg vragen ze voor de custom maar liefst 286€ Terwijl ze bij HOM allemaal 189 kosten :???: :???: :???:
ik dacht dat de american guitarstore een had, of ze het nu nog hebben weet ik niet meer, maar jah Enschede spreken we dan over.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdb
House of music vandaag al gebeld, de witte versie was er niet meer GVD, nog 2 a 3 weken wachten voordat ie er is.........
Mijn muziekboer heeft er een, Hompy in Harlingen NW Fryslan. De prijs is inmiddels weer 199 euri :-D 0517-412442 Niet naast de deur idd maar misschien willen ze hem wel opsturen.
Wat mij trouwens opviel is dat er weer nieuwe type Rw les pauls zijn. Niet echt heel anders ofzo, maar een paar kleine verschillen:
- Parelmoeren inleg van merknaam
- iets bredere kop
- standards zijn zonder slagplaat te koop
Iemand anders van jullie dat ook opgevallen?
Ja klopt, dat verandert per zending. Zitten kennelijk ook bagger LP's bij, vraag maar aan medeforummer Franc.Die moest zijn LP herfretten.Hangt er maar net vanaf welk chineesje aan de lopende band staat te knutselen denk ik. Zelfs de dikte van de body varieert.....
Het goedkoopst zijn ze bij Correct in Rotterdam, 177 euri's.
Ja hou op :-D
Parelmoeren logo zonder slagplaat.
De body is dikker dan van mijn eerste LP, maar de kop was ongelijk van dikte, de frets een drama en de stoptail zit/zat uit het midden :D
Ik kan er nu om lachen, want de kop heb ik al gefixt, tevens een Gibson V-tje in gemaakt en er komt nog een decal op. Frets zijn erg goed gelukt (herfret) en vandaag kwam de Bigsby binnenn dus dan is het probleem met de stop tail ook opgelost.