Wat dacht je van een Hendricson (Nee geen gibson) Sg Voor maar €245 Ik stondt er verrast van want hij heeft best goed geluid Naam :
HENDRICSON SD-2 SG-MODEL
Printable View
Wat dacht je van een Hendricson (Nee geen gibson) Sg Voor maar €245 Ik stondt er verrast van want hij heeft best goed geluid Naam :
HENDRICSON SD-2 SG-MODEL
die hangen ook bij dirk de wit in utrecht, ofja, heb ik ze zien hangen. maar niet getest, had aleen oog voor die variax, al was het een 300, variax sound is gewoon masterlijk :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door }-{
mijn eerste elektrische gitaar was een ibanez GRX 70. hier heb ik ongeveer zes jaar erg tevreden op gespeeld (ben nu opzoek naar een duurdere gitaar). Mijn broer had er ook een gekocht, ook hij was er erg tevreden mee. volgens mij kosten ze maar 100 euro ofzo en daarom echt een aanrader.
Mijn eerste schat was een Stagg S302. Die heb ik nog steeds en gebruik hem vooral voor de opname van solo's. Hij klinkt verschrikkelijk maar in solo's kan dat leuk zijn. Geen aanrader buiten als je op zoek bent naar een 'Stoned Jezus'-sound. (citaat van Rob Huisen, Line6).
ik speel nu twee jaar op de squier affinity strat.. is geloof ik 220 euro en is dus iets duurder maar heb er wel heel veel plezier van. Gewoon een goede gitaar. maar ik denk dat die van 150 de bullut versie is. kan dat?
groeten erice en sterkte met zoeken
Nog even de herhaling:
In dit topic alleen besprekingen van gitaren posten svp. Liefst zo uitgebreid mogelijk, liefst met plaatjes. Liever geen links naar andere topics. Zo blijft het een handig opzoek-topic.
Heb je vragen of wil je advies over een gitaar, start dan ff een nieuw topic.
Bert K, mod
Ik speelde laatst op het school gitaartje, een of andere "Phoenix", strat copy, zal niet meer dan 100€ kosten.
Geweldige gitaar, goeie elementen, goed werkende electronica, lekker spelende aktie, alleen een beetje dikke hals, maar daar is mee te leven, voor dit geld.
Vond hem echt super :D
Dat klinkt goed, wat ook wel fijn speelt is de Ibanez Grx 40. Het is zeker niet de beste gitaar maar je krijgt er toch wel een fijn geluid uit.
Stagg Les Paul model voor 160,= [aanbieding]
gekocht bij Feedback in Utrecht
met humbuckers
klinkt super zuiver voor zijn geld.
ik gebruik hem als studio gitaar.
onderstaande plaatje is geleend
ik heb zelf het plastic slagplaatje eraf geschroefd
http://www.truespiritmusic.co.uk/IMG_128j3.JPG
Keiper!!!!
Zeer goedkoop. Goed afgewerkt. Setje nieuwe snaren erop en klaar ben je voor 160 euri.....