Net onder de 500,00 : Michael Kelly.
Heb er heel wat gezien, maar enkel getest wat ik zinnens was te kopen : 3 hollowbodies. Gekozen voor de Jumbo-FT.
Had reeds langer een hollowbody (Gibson), maar met P-90 pups, die op zich veel veelzijdiger is, maar door de pups niet geschikt voor een Jazz klank. De MK is IMO beter afgewerkt en speelt ook beter dan de soortgenoten van Epi of Ibanez. Heeft een Bigby, die me tegenvalt, waarschijnlijk omdat ik de trem van m'n Strat gewoon ben, en voorheen nooit een Bigsby had gebruikt. Na een weekje begint het al wat te lukken ,maar of het tussen mij en die Bigsby ooit wat wordt ,weet ik nog niet.
Deze gitaar is een goeie aanvulling op wat ik al had en exact wat ik nodig had.
MK is een zeer goede gitaar, geen copy van een of ander groot merk ( ook de andere modellen niet ), wat ik positief vind.Ze gaan uit van hun eigen mogelijkheden, maar ik vind de merknaam voor een Aziatische gitaar niet echt geslaagd, in tegenstelling met de gitaren zelf heeft de merknaam iets van ' wel willen maar niet kunnen', wat voor sommige gitaristen als een imagoprobleem kan worden ervaren.Het hangt van jezelf af of je in die ' marketingval' van de andere merken wil vallen.
Ik ga zeker de gewone modellen uittesten, en als er me wat bevalt : gewoon kopen.