over die nek: als ik kijk naar al die specs..en ook naar t bouwplan van je LP, lijkt het heel erg sterk op de '50-round profile. IMO de lekkerste nek OOIT gemaakt. voor mij de snelste nek ook....(kheb grote klauwen)
Printable View
over die nek: als ik kijk naar al die specs..en ook naar t bouwplan van je LP, lijkt het heel erg sterk op de '50-round profile. IMO de lekkerste nek OOIT gemaakt. voor mij de snelste nek ook....(kheb grote klauwen)
Hey Orpheo,
Idd zou het batterijtje in de control cacity kunnen, ik weet alleen niet hoeveel ruimte ik over houd(ga push pull pots plaatsen),en als je telkens de cover moet verwijderen voor het batterijtje ,draaien de schroefjes uiteindelijk dol... . maar ik zie wel.
Het mixen van Mag met pïezo is een optie op de fishman elektronica, bij gebruik van 1 jack komt dan ook het mix signaal, terwijl je bij gebruik van 2 jacks gescheiden signalen krijgt, die je dan evnetueel apart kunt versterken of zo.
Tzt zal ik schema wel op m'n site plaatsen als het zover is.
Dat van die neck zou kunnen kloppen, aangezien de tekening ook P-90's heeft....
greetz Charlotte .
je houdt zover ik zie ruimte ZAT over. op mijn charvel had ik al zeeen van ruimte voor een batterij en een mid-booster. maar ik ben t met je eens dat de controlcavity soms nie handig is voor een batterij. maar tis imo ook zonde als je moet gaan boren en frezen voor NOG een gat...je hebt, heb ik gezien, ook hele batterycompartments die je gewoon kant en klaar kunt kopen. zit een luikje in, dan hoef je alleen maar dat open te maken, kan je je 9v erin schuiven zonder constant je c.v. open te hoeven maken. vox humana heeft ze (heb ik tijdje terug gezien op de site)
Hey orpheo,
je hebt gelijk, het is idd zonde om meer hout weg te halen als nodig is,ik weet dat die batt kastjes er zijn, heb op mijn Jackson ook zo'n geval zitten.
Een oplossing voor de schroefjes zou kunnen zijn, om schroefdraad voering (inserts) in het hout te plaatsen, en hier komen dan gewone m3 schroefjes in, ipv houtschroefjes, en deze draaien dan niet dol.
En je hebt ook gelijk wat ruimte betreft waarschijnlijk, dus ik wacht gewoon tot ik de pots heb, en maak dan mijn besllissing .
groetjes Charlotte . :razz:
ik heb ook ooit eens een soort metalen kokertjes gezien, en daar schroef je dan je schroef in. dat kokertje zit dan in het hout. werkt wel goed voor controlcavity, maar ik raad dat niet aan als je je pup recht IN het hout wilt monteren....
is zoiets dan een idee voor je?
Hoi Orpheo,
Ik denk idd dat we hetzelfde bedoelen, ik wil ze eventueel alleen voor de cavity gebruiken, niet voor de pups, die worden op de gebruikelijke manier vastgezet. :razz:
Btw : Carving is started... zie mijn site .
rest nu nog schuren etc.
groetjes Charlotte . :wink:
Zo hee, ik zie dit topic nu net pas. Dat je op tijd van 4 weekjes van een paar blokken hout tot een bijna compleet body komt, netjes :o
nee...ik houd mijn kop :D ik zie wel hoe je die mooie RONDING erin werkt :D:D ik zeg voorlopig ff nix..ik zie wel :)
Hallo Allemaal,
Bedankt voor de complimenten, :razz:
Orpheo, idd blijf kijken,en zie hoe mooi hij wordt ( ben een beetje onbescheiden) ,maar vandaag(vrijdag) al wat geschuurd voor ik moest gaan werken,en het gaat er heel gaaf uit zien.
Gaat wel veel tijd inzitten, maar mousie doet goed z'n best, dus gaat het wel goed komen.
zaterdag weer wat verder schuren, zal proberen zondag weer wat foto's op m'n site te zetten.
groetjes Charlotte . :lol:
Erg mooi wat je daar doet. Dit topic en de van Mattia zijn erg leuk en leerzaam om te volgen...