Dream Theater's Under A Glass Moon van gitarist John Petrucci natuurlijk.
Printable View
Dream Theater's Under A Glass Moon van gitarist John Petrucci natuurlijk.
dubbel post.
De beste solo's, mijn mening dan he?
Tony Macalpine - The violin song
Testament - Practice what you preach
Pantera - The Sleep
Vinnie Moore - Daydream
Children of Bodom - Towards dead end
Ja nog ééntje dan, voor onderweg!
Brothers in arms van de Dire Straits
Texas Flood live in El Mocambo (gedeeltelijk kan ik die spelen) en john scofield - Black out (wel de noten maar niet zoals hem)
Texas Flood live in El Mocambo (gedeeltelijk kan ik die spelen) en john scofield - Black out (wel de noten maar niet zoals hem)
Ik vind sowieso de meeste solo's van Metallica geweldig... Maar de solo van Deafening Silence van Machine Head is ook zooooo mooi (vind ik dan).
En welke ik ook moddervet vind.. De tweede solo van Incarnation of Evil van Dies Irae :D En Vital Remains heeft ook mooie solo's :P
in flames - zombie inc
in flames - gyroscope
behemoth - pan satyros
behemoth - conquer all <- dies denk ik wel een van de lekkerste.
verder is het meeste spul van dream theater ook behoorlijk oke. bijvoorbeeld dance of eternity, van scenes of a memory
Alleen al die main riff in Conquer all is moddervet :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buuck
-Hallowed be Thy name van Cradle of Filth (Iron Maiden cover)
-November Rain (Guns 'n Roses)
-Hotel California (Eagles)
-Creeping Death (Metallica)
-No More Tears (Ozzy Osbourne)
-War Within (Children of Bodom)
enne, Queen - I want it all, maar dan eigenlijk om het feit dat het nummer zo goed als begint met deze solo en dat kom je niet vaak tegen dat een nummer daar mee begint eigenlijk... Hij is natuurlijk ubervet ook...
Ow en ik kan eigenlijk alleen maar Creeping Death solo spelen (het einde nog niet helemaal, ten eerste omdat ik 22 frets heb en je er 24 nodig hebt en ten tweede omdat ik de snelheid nog niet 100% in orde heb, aangezien ik ook nog maar een jaartje speel...). De andere solo's heb ik nog niet geprobeerd... zal ook nog wel flink tijdje duren voor ik die kan denk ik :razz:
Manhattan van Eric Johson 8-)