Erg netjes! Ziet er mooi gelikt uit Jasper. Heb je dat bij Paul laten doen?
Printable View
Erg netjes! Ziet er mooi gelikt uit Jasper. Heb je dat bij Paul laten doen?
Ik krijg wellicht een prototype van de nieuwe cioks voeding. Zal mijn bevindingen uiteraard hier posten als ik hem uitgeprobeerd heb...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Wat is dat voor 'n digitech pedaal links??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper K.
Dames en heren! Om even terug te komen op ruis... Ik heb wat Cordial patchkabels geprobeerd en ik hoor eerlijk gezegd amper verschil. Misschien ligt het aan de volgorde van de boxjes? Zoals oplettenden onder ons wellicht hebben kunnen bemerken heb ik:
gietertje -> Korg DT-10 -> Boss CS-3 -> Zoom TM-01 -> vestekketje
Het piept en ruist en knettert en rinkelt(?). Ik gebruik een gestabiliseerde adapter met een Ibanez DC-5 daisychain. Het is niet mijn distortionpedaal want die is muisstil van zichzelf. Wat is het wel? Ik heb geen idee. Wie wel?
Heb je de CS-3 en de TM-01 TEGELIJK aan?
@ izegrim, wat voor een adaptor is dat?
@Speeddemon
Ja, en het maakt niet uit hoe ik ze combineer. Het geruis/gepiep is er of ik nu de CS-3 uit en de TM-01 aan heb of andersom; allebei uit of allebei aan. Natuurlijk stoort het harder als ik iets aan zet.
@P****Fred
Een universele gestabiliseerde adapter van 500 mA. Het is geen geschakelde adapter.
Het pedaal links is een Digitech talker. Zitten zeven programma's in, waaronder talkbox (dat is de reden dat ik dit pedaal heb) en nog wat andere rioolgeluiden...leuk, maar meestal onbruikbaar.
Het pedalboard heb ik niet bij paul laten maken, maar bij een bevriende flightcasebouwer, die eveneens de solderingen heeft gedaan.
zo ééntje of twee zou ik er ook es moeten hebben.Citaat:
@P****Fred
Een universele gestabiliseerde adapter van 500 mA. Het is geen geschakelde adapter
ziet er compact uit...
vivanco, mediamarkt