als dat humor moet heten, dan is het nog erger met deze wereld gesteld dan ik al dacht...
Printable View
als dat humor moet heten, dan is het nog erger met deze wereld gesteld dan ik al dacht...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john.3001
Nog bizarder: het was gisteren geloof ik exact 24 jaar geleden dat John Lennon werd doodgeschoten..... :o :(
Citaat:
Nog bizarder: het was gisteren geloof ik exact 24 jaar geleden dat John Lennon werd doodgeschoten..... :o :(
er staat nu zelfs een bericht op www.Pantera.com
dat zou wel ERG ziek zijn als dit een publiciteitsstunt is. Ik zou de lui die het verzonnen hebben er niet meer door gaan waarderen in ieder geval.
Affijn we wachten af...
Dit is zeker geen publiciteits stunt. Het staat ook op nu.nl
http://www.nu.nl/news.jsp?n=453569&c=22
Ik las net op teletekst een klein berichtje over een schietpartij bij een concert in Amerika, zie ik opeens dit op internet :o Te ziek voor woorden.
en nog op dezelfde dag als John lennon ook .. :cry: :cry: dimebag .. RIPCitaat:
en nog op dezelfde dag als John lennon ook .. :cry: :cry: dimebag .. RIPCitaat:
Hier staat het ook op teletekst,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blijepanda
ik citeer:
"Man doodt bandlid & drie toeschouwers
Een man heeft vier mensen doodgeschoten tijdens een concert van de Amerikaanse heavy metal band Damageplan, waaronder ex-Pantera-gitarist Darrel Abbott. De politie heeft de man doodgeschoten.
De schietpartij vond plaats in een concertzaal in Columbus, Ohio. Volgens de politie is de man het podium opgeklommen bij het begin van het concert. Hij opende vuur op de band & daarna op het publiek. Uiteindelijk schoot de politie de man dood.
In de zaal waren ongeveer 200 mensen. Damageplan is de nieuwe groep van ex-Panteraleden Darrell & Vinnie Paul."