Ik zit net op ebay.com te kijken, staan toch best wat eventide spullekes op. En bij lange na geen 4000 euri. Misschien een idee wimmetje?
Hebben ze die dingen eigenlijk in Nederland?
Printable View
Ik zit net op ebay.com te kijken, staan toch best wat eventide spullekes op. En bij lange na geen 4000 euri. Misschien een idee wimmetje?
Hebben ze die dingen eigenlijk in Nederland?
Nog niet! Ik houd het nog even spannend... Ik weet wel al dat het 14/16 HE gaat worden... Dus ik ga de racks splitsen in een pre- en een post gain gedeelte. In principe heb ik bijna alles. Alleen nog een switcher en een mixer voor de W/D/W setup.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
Het kleine rackje (3+SE/G2/VHT) is inmiddels klaar.
weet iemand toevallig wat een DMC System Mix+ normaal kostte (toen die nog gemaakt werd)? Ik moet een bod doen op een 2e hands....
Maat,
Ik zou je echtgenote niet verkopen.
Met een goeie staafmixer (+hulpstukken) is er geen betere MIXER die je je kan veroorloven :lol: :lol: :lol:
:wink:
In de USA kosten ze idd niet veel en daar worden ze ook erg veel gebruikt. In Europa zijn ze vrij schaars en is de prijs ook gewoon hoger.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BramVersteeg
Heb je al een foto van je kleine rackje?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morris
ligt het nu aan mij of wordt het steeds stiller hiero??
Tja, met al die mega-racks, ik word er helemaal stil van.Citaat:
Waarom verkoop jij je rack binnenkort?
Is het dan niet voordeliger om je Eventide uit de USA over te laten komen? Kun je hem hier voor meer verpatsen:DCitaat:
Dat vind ik nou ook. Iedereen zou een rack moeten kopen, valt er hier ook nog eens iets te beleven :lol:Citaat: