ik schaam me rot als men daar wat aan heeft?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polytheme Pam
Printable View
ik schaam me rot als men daar wat aan heeft?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polytheme Pam
je word al helemaal rood :o
Kirk Hammett vlak boven Kurt Cobain???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????????? KOMAAN ZEG! Kirk Hammett speelt Kurt Cobain vijfduizend keer onder tafel in. Kirk is toch VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL beter dan Kurt Cobain zeker. Als je dat niet beseft ken je niets van gitaar spelen.
Kirk Hammett vlak boven Kurt Cobain???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????????? KOMAAN ZEG! Kirk Hammett speelt Kurt Cobain vijfduizend keer onder tafel in. Kirk is toch VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL beter dan Kurt Cobain zeker. Als je dat niet beseft ken je niets van gitaar spelen.
Zulke lijstjes zijn absoluut niet interessant of relevant.
gitarist X is veel beter/sneller/technischer/cooler/origineler/creatiever/lelijker dan gitarist Y .
Ik ben al rond m'n twaalfde gestopt met zulke discussies, verspil je energie er toch niet aan...
En Tommy Emanuel staat nergens??? Dat blad mag van mij DUS in de top honderd van waardeloze prutsliteratuur.
Picker.
Kirk wie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
jeeeezus man, wat doet johnny ramone nou... niet eens iemand van Iron Maiden erin.. wat een bullshit is dit zeg.
Ik heb yngwie malmsteem niet eens ergens gezien (of moet ik dat beter lezen, ik hoop het) yngwie zou echt vet op 1 moeten staan.. Jimi Hendrix mag dan een echte gitaarkunstenaar zijn maar hij is denk ik wel eens overtroffen
Ik mis heel iron maiden, en yngwie malmsteem, en ronnie james dio.. fok wat een domme lijst.
En wat te denken van die gast van Armored Saint, niet de bekendste maar ze hebben echt hele vette riffies.
Dat kan, maar als jimi er niet was stond kirk enzo ook niet in deze lijst...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik