Vox deed ooit zoiets met één of ander bandje uit Liverpool. Dat heeft ze niet bepaald windeieren gelegd.
Printable View
Zelf een pre-order gedaan op de groene SE. Speelde midden vorig jaar op een normale Silver Sky en was eigenlijk direct verliefd op de feel van het instrument, het klikte meteen. Vond 2700 alleen echt te veel geld, en hoewel 1000 euro alsnog een flinke smak geld is, scheelt het een goed stuk en zó veel minder zal 'ie echt niet spelen.
Nam een hele tijd terug m'n HB Telecaster van 90 euro mee naar een jamsessie. 2e gitarist daar op een Fender gaf complimenten over de sound. Toen ik 'm vertelde dat 't een Harley Benton was van 90 euro was het "Oh.... Waarom?" nou, omdat het een heerlijk spelende gitaar is die goed klinkt en het mij niet interesseert of een gitaar 90 euro kost of 900 euro. Als een gitaar goed klinkt en speelt is het prima toch? Maar weet je Erik, die minachting hou je altijd. Als er geen PRS/Fender/Gibson op staat is het volgens veel mensen niet goed genoeg.
Nou jongens ik weet niet of het nu een kwestie van dagen of weken gaan zijn maar ik sta iig op een shortlistje bij meerdere partijen. Zodra ik de kans krijg komen er mooie hd beelden en bijpassend commentaar van mijn kant!
Hou vooral mn insta en/of youtube in de gaten!
Johnmayerplayer heet ik op beide (johnmayerfan was al bezet he😅)
Mocht ie nou niet smel leverbaar blijken heb ik ook een demo afspraakje staan dus filmpjes komen er either way!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ok top! Zoals gezegd ben ik nog op zoek naar een strat erbij van zo rond de 1000 euro (of minder). Deze Silver Sky SE is 1 van de kandidaten, maar ik wil ook een keer een nieuwere Fender Player Plus strat proberen. Die ligt een beetje rond dezelfde prijs klasse. Het liefst zou ik ze allebei bestellen en dan eentje terug sturen die me het minst bevalt. Maar daar ben ik normaal niet zo van...
Eerste keer was bijna 10 jaar geleden, ik speelde in de buurt in een kroeg en tijdens de soundcheck kwamen een stel gitaarspelende kennissen van mij langs. Kreeg complimenten over m'n LP, ze kenden mij niet anders dan van m'n HSS superstrat. Toen ik door de microfoon zei dat hij 149 EUR kostte, verdween het enthousiasme. :cheerup:
Kunnen jullie niet een HB appreciation topic openen ofzo..?
Er zijn meer fans.
Ben zelf wel benieuwd naar een HB Concert Ukelele, massieve top voor 59,- euro, en laaiend enthousiaste reviews.