ha oke, ik meet op de reverb tank zelf? dus niet de plugjes die de reverb tank in gaan?
Printable View
ha oke, ik meet op de reverb tank zelf? dus niet de plugjes die de reverb tank in gaan?
oke, ik heb dus de aansluiting op de reverb tank zelf gemeten, zonder aansluitingen. Ik meet dan aan de output kant 200 ohm aan de input kant krijg ik geen meeting door (ook niet als ik hem op de 200 ohm range zet)
Heb ik het zo correct gemeten?
Als je beide uitgangen hetzelfde hebt gedaan is het goed. Een van de spoelen is dan onderbroken of het verbindingsdraadje is los. Priegelwerk hoor, iig niks voor een kachelpook van de bouwmarkt.
Oke, dank je. Dat klinkt in mijn geval als een nieuwe bestellen, toch? Kachelpook?
Kachelpook = lompe soldeerbout van de Gamma.
In mijn BDLX was een draadje van het spoeltje van de input van de veer losgekomen. Inderdaad een priegelwerkje om dat te solderen maar het is gelukt.
Hele nieuwe veer bestellen lijkt wat overdreven, kan altijd nog als je het echt verkloot.
Oke, ik duik erin. Kan ik daarna eindelijk met die mods van jou aan de slag 🤓. Inmiddels jouw oude post hierover gevonden, die staat te wachten bij mijn favoriete bookmarks 😉
Ha thanks, ik zal je website opzoeken. Ik woon net wat te ver weg denk ik.
hmmm qua verzenden en terugsturen, maken is het bijna hetzelfde als een nieuwe bestellen. Ik was wel benieuwd of er nog iets op het PCB zou kunnen zitten dat het veroorzaakt? Of is dat met die 'oscillatie-test' uitgesloten?
nb. Ik zie nu dat een van die hele dunnen draadjes die van de spoel komen loszitten. Kan zijn dat dat met doormeten gebeurd is....