klopt als een bus
Printable View
Als je Vox en Marshall met elkaar vergelijkt is het niet raar dat marshall nu ook met Made in Vietnam (Azië of het Verre Oosten voor de kenners) of elders komt. Vox: basismodel met PCB, duurder model handwired. Marshall voerde dit maar gedeeltelijk hetzelfde uit, zoals met de 1959. Verder hielden ze juist aparte lijnen, zoals de DSL/JVM lijn vs de HW lijn. Vox besteedt beide lijnen uit aan Azië en houdt beide lijnen betaalbaar en met een redelijk consistente kwaliteit (ik zou zeggen "goede kwaliteit" als ze er iets betere standaard buizen in zouden zetten). Marshall maakte de HW lijn nog steeds in de UK maar die waren eigenlijk een beetje duur voor wat het is, zeker als je naar de gebruikte onderdelen kijkt.
Het gehalte aan azijpisserij van verschillende kanten is trouwens wel weer jammer. Gibson en Marshall, het spreekt tot de verbeelding van velen, maar als je op forum moet afgaan zijn ze alleen maar slechte kwaliteit voor je geld.
een aantal gutshots van de DSL15H:
Kleine mod-edit: verwijzingen naar Marshallforum effe weggehaald, Chrome blijft daar een foutmelding op geven. Zie onder voor de foto's...
zie ik daar een choke??? :)
ja klopt er zit een choke, maar die is er later ingezet door degene die de foto's maakte... :D
Je bent de enige die wat ziet vrees ik, de foto's doen het hier niet.;)
Die 15 watt combo lijkt me overigens een hele leuke versterker voor thuis. Als ik 'm ergens zie staan in toekomst, dan wil ik 'm zeker even uitproberen. Althans, zolang er geen Aziaten werken.
Inderdaad die 15 watter lijkt mij ook erg interessant voor thuis.
Yep, ze doen het nu wel. Dank u!:)
Ik moet zeggen, het ziet er in ieder geval erg netjes uit.