Heb jij dat nou ook?
Printable View
http://files.sharenator.com/that_jus...600-163707.png
tijd voor on-topic gebabbel.
Hallo wij hebben thuis de line-6 15 wat en 30 wat staan De 30 wat heeft 2 keuze standen meer en klinkt warmer. deze kost in de winkel tussen de 169 en 199 euro
de 15 wat tussen de 99 en 109 euro
op marktplaats staat een line-6 tekoop met een yamaha pacifica ik denk dat je daar een hele goed set aan hebt voor een leuke prijs http://muziek.marktplaats.nl/snaarin..._click=1#photo
Op dit forum is veel over de Yamaha pacifica te vinden. Wij zijn ook nog maar net aanbeland in Gitaren land en nog niet zo kundig als de heren en dames hier op het forum. Maar ik denk dat als je met deze set zou beginnen je een leuke start maakt.
heb je ook over de holow body gitaar nagedacht
succes met je gitaar en versterker keuze
Hee,
Sorry voor de late reactie
Heb een tijdje niet op dit forum gekeken.
Ik heb dus besloten toch voor een electro-akoestische gitaar met een versterker te gaan kijken aangezien ik samen met een vriendin zing en ons begeleid op gitaar.
Alsnog bedankt voor de reacties :P
Groetjes Marjolijn
Inderdaad. Ik heb een roland cube 30 gehad, die iedereen zo aanprijst, maar het was het gewoon niet. Veel te jengeling hoog en al je een tikkeltje aan de effectknoppen draaide stonden ze meteen vol open ipv subtiel. Ik heb een blackstar HT5 voor € 200 op marktplaats gekocht en ben daar heel tevreden over.
PS: als je je budget wat oprekt... Een PRS SE (singlecut) is behoorlijk wat beter dat wat crapiphone maakt.
epiphone is niet zo crap hoor.
ik heb een epi les paul custom.
Ik vind hem zeer goed gebouwd. Ik ga gewoon de pickups en de tuners veranderen.
En op welke ervaringen of wijsheid baseer je die uitspraak? Want je bent hier mijns inziens ongelofelijk uit je nek aan het lullen. Epiphone maakt fantastische gitaren. Meer nog, ik heb Epiphones in handen gehad die pérféct waren afgewerkt.
Het natuurlijk geen Gibsons, nee, maar ze komen wel erg dicht in de buurt. Ik zou zelfs durven zeggen dat het akoestische geluidsverschil tussen de twee miniem is.
Oh ik sta op wat lange fanboyteentjes geloof ik. Nou, dan heb jij een hele andere dan ik bespeeld. Die ik in de winkel getest hebt (rond de €350) vond ik beduidend minder klinken en vooral spelen dan de LP's van vintage en ibanez, al kon dat aan de afstelling liggen. Dat jij hele goeie "vast hebt gehad" wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn nietwaar? Ik zal wel ongelofelijk uit me nek aan het lullen zijn. Ja ik weet ook wel dat er duurdere zijn, maar daar heb ik niet op gespeeld. Maar van mij mag je gewoon "gibsonbelasting" blijven betalen hoor.