Ik proat ook net zo plat as hut moar kin, maar niet tegen mijn kinderen.
Jammer dat de streektaal uitsterft, maar ik geloof dat ze zonder accent beter af zijn.
Printable View
Ik proat ook net zo plat as hut moar kin, maar niet tegen mijn kinderen.
Jammer dat de streektaal uitsterft, maar ik geloof dat ze zonder accent beter af zijn.
Als je ergens in het westen wil wonen/werken/studeren dan blijf je toch altijd die domme boer. Nou wil ik helemaal niet naar het westen, maar voordat mijn kinderen konden praten had ik toch de hoop dat ze ooit nog eens zouden gaan studeren, iets bereiken in de wereld :ok:
Inmiddels gok ik op de sociale werkplaats.:chicken:
Echt meesterlijke post!
Ik ken het orgineel niet, want als ik de naam v/d oorspronkelijk auteur zie krijg ik spontaan vlekken in m'n nek. Kan me nog herinneren die ooit beloofde voortaan weg te blijven van dit forum. Maarja, toen waren alleen Gibsuns nog goed...
Heb je al eens schroeven geprobeerd met tegengestelde schroefdraadrichting? Laatst heb ik er een paar geprobeerd om m'n bigsby mee vast te zetten, en ik had gelijk een veel strakker laag en meer bellerige belletjes in het hoog.
Ik ben benieuwd hoe dat uitpakt op een telecaster.
Vraag ik mij ook af , als er 1 is met nuttige info dan is het Fingers wel.
Ontopic : Ik heb eens een intervieuw gelezen met Robin Berlijn (tegenwoordig Kane) , die een tele zonder slagplaat beter vind klinken dan met (dat scheelt dan wel minstens 5 schroeven).:seriousf:
Zwolsewijk, herenhuizen en voor de rest arbeiderswijk, helemaal niks mis mee.
Rivierenwijk (niet buurt), kan je/ik s'avonds zonder problemen doorheen fietsen.
Knutteldorp/niet oort, tja volks maar ook niet erger dan dat.
Klinkenbelt, nooit van gehoord.
Ach ja Deventer is zoooooooooo crimineel, althans volgens mensen van buiten.
Wel jammer dat er verder weinig van een discussie ontstaat.
Nah is misschien ook niet de plek er voor.