Dat hier de stem voor een keer es in de muziek zit ipv er bovenop, vind ik juist goed. al dat gefocus op de zangeres... 'tis geen kleinkunst, 't is popmuziek.
Printable View
Dat hier de stem voor een keer es in de muziek zit ipv er bovenop, vind ik juist goed. al dat gefocus op de zangeres... 'tis geen kleinkunst, 't is popmuziek.
Helemaal mee eens!
En men geeft doorgaans als kritiek dat Bibi wat moet experimenteren met andere genres dan het Zangeres-Akoestische gitaar idee. Is er een keer een toffe gitarist op een hele goeie poptrack, is het nog niet goed (ietwat overdreven gezegd hoor ;) ).
Haha, die Timo. Persoonlijke smaak is het en ik vind de gitaarpartij ook prima, maar in combinatie met Bibi leidt het wat mij betreft te veel af. Ik heb niet gezegd dat hij te hard in de mix staat. Ik vind het gitaargeluid ook niet echt geweldig en dat is dan ook zo'n aandachtvragende factor.
Ik heb geen hekel aan gitaristen hoor, de gitaar is de keizer der instrumenten, de piano noemt men al koning. Een Hammond is ook geil. :D
Verfrissend, een topic waar nou eens niet spam wordt geroepen al heeft de topic starter belangen in het onderwerp :D
Ik heb eerst eens even alle commentaren gelezen en daarna pas het lied geluisterd maar ik kan sommige commentaren niet helemaal volgen. Han, wat is hier eigenlijk mis met de gitaarpartijen? Naar mijn mening staat hier niets te hard in de mix of de zang in de weg. Op de eerste plaats vind ik dit zo'n beetje het beste wat ik hier van Bibi heb gehoord. Ook complimenten aan Gert-Jan van mijn kant. Goeie muziek en een mooie mix. Han, ik denk dat je teveel redeneert vanuit hoe jij het zelf zou hebben gedaan en niet als neutrale luisteraar. Eigenlijk zoals zoveel gitaristen vaak te veel luisteren naar hoe een gitarist z'n partijtje speelt en daarom het grote geheel niet meer horen. De rap is een kwestie van smaak, als je al van "rap" kunt spreken. Ik vind het wel een leuke afwisseling.
Ik heb nog een keer geluisterd en de gitaar is niet zozeer te hard (mening), maar piekt door de grote dynamiek regelmatig boven Bibi uit als ze zingt waardoor sommige woorden ondersneeuwen. Een echt goede compressor met de juiste instelling en de mix is nog beter.
Maar je hoeft het niet met me eens te zijn, even goede vrienden.
nummer omdraaien. startten op de rap en dan het stuk ervoor achter de rest plakken. heeft ie een betere opbouw qua feel. / productie.
maar daar zal ik wel weer de enige in zijn. ;)
Gewoon erg goed gedaan, lekker nummer. De rapper haalt het een beetje uit de rockchick hoek, maakt het meer hedendaags.
Er zal best wel wat op aan te merken zijn maar niet door mij.
Mooi werk.