Voor delays is dat al een jaartje of 25 niet zo heel erg revolutionair ;) Ik vraag me wel af hoe ze dat bij de drives willen doen. Of die dan wel analoog zijn. Lijkt me haast niet, maar wie weet.
Printable View
Voor delays is dat al een jaartje of 25 niet zo heel erg revolutionair ;) Ik vraag me wel af hoe ze dat bij de drives willen doen. Of die dan wel analoog zijn. Lijkt me haast niet, maar wie weet.
Zeker een gave lijn!!
Volgens mij gaat de delay 149 euro kosten en de distortion 129.
Vooral de flashback delay lijkt me erg gaaf. Ben al een tijdje op zoek naar een goede delay en deze lijkt me wel wat. Dat audio tapping lijkt me ook heel handig. Iemand daar al ervaring mee (zit nl ook op de nova repeater)? Nadeel lijkt me toch al die opties, dan blijf je tweaken...
De delay net zo duur als de Nova Repeater? Gaan ze nu weer hetzelfde trucje uithalen als ze deden ten tijde van de pedalen die ze door T-rex lieten maken?
Zo te zien zijn de chorus, delay en reverb volledig stereo.
Al 7 pagina's en niemand heeft het over True Schmypass gehad, of heb ik iets gemist?
Ik zag net dat de pedalen nu ook op TC's eigen website staan. Veel informatie en ziet er erg cool uit.
Leuk, kill dry op o.a. de delay. En inderdaad, bijna alle pedalen zijn voorzien van een USB aansluiting om Tone Prints te uploaden. Er zijn al behoorlijk wat Tone Prints beschikbaar. Dit zou nog wel eens een nieuwe hit/ hype kunnen worden.
Gelukkig, je kan ook kiezen tussen True Schmypass en Buffered Schmufferd.
Heb je gezien hoe de tap tempo op de delay werkt? Bypass knop 2 secondes ingedrukt houden en daarna het ritme op je gitaar aanslaan. Audio Tempo dus.
Bestond dat al? Ik vind het briljant!
Ik heb de nova repeater al een tijdje en die audio tapping zit daar inderdaad op. Zeer handige feature. Op de een of andere manier gaat het toch makkelijker om het tempo met je handen aan te geven dan om dit met je voet te tappen.
Ah, die Mojo is dus toch gewoon analoog. En de headroom is verhoogd door de interne spanning omhoog te gooien. Dat doen er niet veel, werkt naar mijn idee uitstekend dus ik ben benieuwd.