Hee goedenavond. Krijg je (met strat) les van dezelfde leraar als mijn zoon. Dan weet ik even wie je bent. Namen en plaatsen noemen doe ik hier niet. :sssh:
Printable View
Ja dat ben ik ;) met mn zwarte stratje idd!
Nou heb ik ze net gemonteerd en de draden zo aangesloten zoals de mim pu's zaten. Dit gaat nog veranderen.
De gitaar is van een in mijn oren een lelijk geluid naar een heerlijk geluid gegaan. Toch klinkt het geluid nog wat "opgesloten", ik heb er geen ander woord voor.
Misschien dat het wanneer ik de bedrading op de juiste, aangegeven manier aansluit dat het dan beter gaat klinken.
Maar ik herken dit ook wel een beetje, die tele van ibanez666 had dat ook en die ging na de re finish ook beter klinken.
Het is wel jammer van de mooie rooie lak, dus ik moet er nog een nachtje over gaan slapen.
Het uitwisselen van de pick ups heeft weldegelijk een positieve uitwerking op de gitaar gehad. Meer dan dat ik verwacht had, en het is niet mijn eerste wissel dus dat zegt wel wat, Amen.
OK dan!
Wat die rooie lak betreft, idd een beetje jammer misschien.
Dan zou je misschien beter kunnen overwegen om hem weer te ruilen tegen eentje die er wat minder florisant uitziet....
Ik wacht eerst af wat het bedradings verhaal doet, ik denk dat daar nog wat te halen valt.
Aan de ene kant is dat rood wel mooi, maar plak er een coca Cola logo op en je hebt instant kerstsfeer.
Ook heeft deze lak schade.. Ik ruik de brander al....:crazyhappy:
Rustig mac, rustig, af in de mand.
Hahaha!
Een beetje lakschade geeft 'm alleen maar meer charme...
Of als ik je woorden een beetje door elkander schud:
Een beetje meer lakschade geeft 'm alleen maar charme. :D
Maar serieus, deze schades zijn eigenlijk niet zo bruut dat ik denk van storend.
Ik ga wel knooien met draadjes, weerstandje en condensatortjes. Gaat wel lukken.