Ik neem alleen bekkens/snaretje mee he!
Printable View
Ik neem alleen bekkens/snaretje mee he!
Lijkt me vanzelfsprekend Hans!
Allereerst, Zaalhuur van 6-10 euro p.p. is prima wat mij betreft!
Versterkers
Ik begrijp dat er een Vibrolux meekomt en ik kan mij Mesa Blue Angel meenemen. Dit zijn echter wel versterkers die in het verlengde van elkaar liggen. Ik zou het prettig vinden om ook een versterker met een ander karakter en scheur erbij te hebben. Ik dacht dat er ook een Hook mee zou komen maar die zie ik niet meer.
Schema
Ik zou willen voorstellen dat iedere eigenaar iets verteld over zijn gitaar, iets laat horen en andere geïnteresseerden de mogelijkheid krijgen om er op te spelen. Deel de helft van de tijd door het aantal gitaren die er te presenteren zijn en laat de andere helft vrij voor... jam, spelen etc
Ik moet helaas afzeggen, heb de avond ervoor een optreden en zondag ben ik dan thuis....we hebben nu eenmaal een baby...
Dus helaas geen bogner en geen Zwier telemonsters.
Ik neem de HOOK mee.
Zaalhuur is wat mij betreft ook prima.
Het idee van ghk123 om de tijd wat in te delen lijkt me op zich ook een goed plan, anders wordt het misschien wat rommelig, zeker met 15 man.
Update: het zaaltje bij DB's is nu geboekt, tussen 13:00 en 17:30 kunnen we er terecht. Wil je een amp installeren, kom dan iets eerder. Koffie en thee is gratis, bier/fris e.d. verkrijgbaar tegen vergoeding. Totale kosten zijn 100,-, we delen dat door het aantal bezoekers op de dag zelf, ga dus uit van tussen de 6 en 7 euro globaal.
Ik maak morgen een tijdsschema over de middag, voor nu is het belangrijkste dat we definitief los kunnen:D
Klinkt helemaal top! Het idee voor het tijdschema van GHK123 vind ik ook een goed plan. Zo komt iedereen aan de beurt.
Allereerst alvast een enorm dankjewel aan Paul van DB's voor het onderdak willen bieden aan ons stelletje gitaarjunks! Zonder hem hadden we (bij gebrek aan andere locatie's die ons onderdak willen verlenen) geen meeting kunnen houden!
Voortgang:
De zaal bij DB's is sinds hedenmiddag vastgelegd. Voor de route: http://www.dbstudio.nl/route.php
Parkeren is gratis!
De zaal kost ons 100 euro. Ieders bijdrage is dus 100 gedeeld door het aantal bezoekers.
Wat we krijgen voor dat geld: de zaal, 'n drumstel, 'n basversterker en ('n oneindige voorraad) koffie en thee. Andere dranken/versnaperingen zijn voor eigen rekening!
We hebben van (zeker) 13.00 tot 17.30 (en echt geen minuut later!) de beschikking over de zaal. De avond ervoor is er een feest, ivm de opruimwerkzaamheden kunnen we er (waarschijnlijk) niet eerder in. Mijn verzoek: zorg dat je er rond 12.30-12.45 bent. Elke minuut die we eerder kunnen beginnen is meegenomen!
Mr. Bleusbreaker werkt aan een schema, dat wordt (waarschijnlijk) tzt gepost.
Wie komt er met wat:
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea, Hook Captain 34
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro/ bekkens/ snare/ stokken/ Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en evt Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90 (Googlen!)
-Nielsje
-Harry
Praktisch:
Wie kan er nog een gitaarrek meenemen zodat we voldoende parkeerruimte hebben? Heb zelf 'n 5-vaks om mee te nemen en Mr. Bluesbreaker neemt ook een 7-vakker mee.
En wie wil er foto's maken of in ieder geval een fatsoenlijke camera meenemen? Dit, omdat er al meerdere verzoeken om foto's van de meeting zijn binnengekomen.
Missen we nog iets?