Groot Mosrite fan dus supervet ding!!
Printable View
Groot Mosrite fan dus supervet ding!!
mooie gitaarg, lekkere vorm
GUN mosrite clean neck
GUN mosrite clean bridge
GUN mosrite dirty
en nou op vakantie!
whoei, de clean bridge :mmmm:
Wederom fantastische gitaar gebouwd!
Super mooi!
Gefeliciteerd!
die dirty is cool. band beginnen?
Hi Uke en Oi
Supermooi geluid. Echt om in een klap verliefd op te worden. Het zal de leeftijd zijn, maar de cleane geluiden vinnik het mooist.
Ik ga eerst nog effe luisteren.......
@Uke
Mee op vakantie dan toch zekers!!!!!!!!!
@SAF
Heb zelf ook een Eastwoord HiFlyer bas, maar dat is een replica van een Univox. Op Univox (een Jap imitatie van een Mosrite) is In a gadda da Vita gespeeld. Iron Butterfly. Erg hippy zelfbevrediging van 17 minuten voor één liedje. Hier is de imitatie zo cult geworden dat ie zijn eigen replica's krijgt.
De HiFlyers gitaren en bassen lijken dan weliswaar op Mosrites, maar zijn dus geen Mosrite replica's.
Ik ben geen hebberige figuur, maar als ik die Oikloon hoor kon daarin wel eens verandering komen.
Groet Gus a.k.a. Duhsjaak
Dat weet ik. Heb ook een univox hiflyer bas en gitaar versie gehad. (rechtshandig want linkshandig of niet gemaakt of nog nooit gezien/niet aan te komen) en dus als lefty weer verkocht. Want ee nmosrites model op zijn kop vind ik dan weer niets aan.
Sinds ik hier de carve weer eens goed in beeld gezien heb die een mosrites heeft weet ik weer wat ik net niet vond aan de univoxen en dus aan de eastwood.
Die german carve wat de eastwood heeft vind je terug op bijna alle japanse mosrites klonen zeker die uit de 60's en 70's. Er blijkt ook wel de mate van populariteit van de mosrites. In europa zijn ze laastig te vinden maar in zuid oost azie en met name japan vind je erg veel kopie-en met name door de bijna god-like status die de ventures daar genoten.
Hi Saf (Sorry Ukeloeder)
De Eastwood HiFlyer bas is er links als sunburst en de gitaar is er links als sunburst en zwart. De Sidejack is er alleen rechtshandig. Onhandig voor jou.
Maar ik kan mij voorstellen dat je liever iets Oi achtigs hebt dan iets Eastwood achtigs. Ondanks dat ik heel happy ben met mijn Eastwoods, is dat stadium voor mij wel aangebroken.
Oi via forum, Eastwood via www.digitaar-wil-ik.nl. Maar ik heb het idee, dat ik je dingen vertel die je allang weet.
Fijne (mooie) week.
Groet Gus a.k.a. Duhsjaak