Maar met schema erbij zou het een fluitje van een cent zijn?
Hoewel, zo'n din solderen valt niet me staat me bij.
Printable View
Ik kan je alleen vertellen dat dit Fame voetpedaal een stevig stuk ijzer is die in een Marshall uitvoering of Engl uitvoering tussen de 60 en 160 euro kost....
Als je het schema hebt.....
Suc6
Hmm, dat gaat dan wel ten koste van mijn excuus om ook die andere amp te kopen :sssh:
Ok, ik heb het schema binnen (12 paginas) en met behulp van het schema van de footswitch heb ik nu ook het volledig buizen clean kanaal kunnen testen (lekker!)
Alleen lukt het me niet het distortion kanaal aan te krijgen. Ik heb wel een keer het rode lampje zien branden dat bij het distortion kanaal hoort, maar toen brande ook nog steds het lampje van het eerste cleane kanaal en dat was ok het kanaal dat aan stond.
Kan iemand mij aan de hand van het schema vertellen welke connectie(s) ik moet maken om het distortion kanaal aan te krijgen?
http://img197.imageshack.us/img197/8885/dsci6480.jpg
Eerst impressie is een verbinding tussen 2 en 3
Wil je misschien de rest van het schema ook een keer posten, lijkt me wel interessant.
Bij 2 en 3 gaat het rode lampje van het distortion channel inderdaad branden, maar ook die van het eerste cleane kanaal met de transistor voorversterker. De buizen voorversterker die ook op clean 2 zit, zal ook ingeschskeld moeten worden. Mischien dat clean 2 inschakelen en dan ook de link 2-3 erbij? Of gaat dat niks worden?
De tube preamp :), maar je moet het niet doen hoor, kan me voorstellen dat het heel wat werk is. No problemo! Ik hoop dat je het OD kanaal aankrijgt.
Ik gok dat je op het 2se kanaal moet zijn en dan het distortion kanaal aan moet zetten.