Wat betreft true bypass: Voor zover ik het kon beoordelen bij de oude, moeten er wel wat draadjes los om bij de schakelaar te kunnen.
Deze moet vervangen worden volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb het door Dirk_Hendrik laten doen.
Printable View
Wat betreft true bypass: Voor zover ik het kon beoordelen bij de oude, moeten er wel wat draadjes los om bij de schakelaar te kunnen.
Deze moet vervangen worden volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb het door Dirk_Hendrik laten doen.
Heb gisteravond de wh10v2 ontvangen, wat een prachtig pedaal.
Helaas is de buffer echt bagger. Hij laat totaal niets over van mn stratje. De switch is ook echt even wennen, hij werkt harstikke licht dus ik zet hem de hele tijd per ongeluk aan en uit.
Maar echt super wah, de eerste wahwah die ik goed vind. Crybaby's, Vox en al die andere troep heeft het nooit gedaan voor me.
Gefeliciteerd!
De tonesuck is inderdaad een groot minpunt. :(
En mijn switch gaat juist heel zwaar.
Op zich schakelt de schakelaar heel licht, dat klopt, maar op de één of ander manier staat de schakelaar te laag vermoed ik, waardoor ik heel hard moet trappen om te schakelen.
Ik heb m'n ouwe WH10 weer op m'n bordje staan....
Edit: heb je 'm ook uit de USA?
en de v2 voor thuis? Of voor verkoop:soinnocent:?
De switch gaat echt supermakkelijk bij mij, veel te makkelijk eerlijk gezegd. Hoef niet eens te trappen, gewoon als ik iets te ver aan wahhen ben, zet ik hem al uit.
Ja ik heb hem via Ebay van GuitarX Home For Tone besteld. Totaal 90 euro, geen douane kosten erbij echt geluk gehad!
OK beter gaat D_H die van mij ook even true bypassen :mmmm:
Hij gaat binnenkort ook naar mn Ibanez AD-80 kijken, heb gelezen dat het een goeie gast is dus ik ben benieuwd.
Oeh, AD-80! Vintage :hippie: ;)
Dat vindt D_H vast leuk! :)
Ik heb trouwens dat zwarte rubberachtig spul eronderuit gehaald.