OMG... je zult het geld maar echt nodig hebben, dat moet echt pijn doen.
Printable View
OMG... je zult het geld maar echt nodig hebben, dat moet echt pijn doen.
is dat zo'n mooie preamp dan?
Je zit nog niet zo lang op 'preamps'? ;)
Ik ben denk ik verwend op dat gebied
Wees gerust de biedingen zitten nu al rond de 900 euro. Lijk me ook wel wat die preamp.
Ben eigenlijk wel benieuwd of de X88 zoveel beter zou klinken als de SP-77. Blijft waarschjinlijk gewoon een Soldano die net als de Triaxis digitaal is gemaakt (midi preset bakje). Misschien het extra crunch kanaal of net die finishing touch???
Ik ken het verschil tussen die twee en het komt niet bij mekaar in de buurt. Daarbij is deze preamp niet digitaal, maar gewoon drie kanaals die je al dan niet via midi kunt switchen. Dan heb je ook nog die drie kanaals met programmeerbare presets, maar daarbij waren de knoppen gemotoriseerd als ik me niet vergis, dus met geheel analoog signaal. Ik heb trouwens ook nog nooit van een gedigitaliseerde soldano gehoord.
Theo, lukt het met de ag stomp? En btw, ben jij Theo Nijland van de Parade of een andere Theo Nijland?
Nou, de Triaxis is ook niet digitaal maar bestaat een aantal (3 gedeelde en 1 rectifier) analoge buizen kanalen die via gedigitaliseerde potmeter instellingen opvraagbaar zijn (daarom de benaming presets). Overigens wel aardig om te horen dat de X88 wel degelijk een andere sound heeft dan de SP-77 (dat dacht ik namelijk altijd...heb zelf overigens een goede SP-77). Ben wel benieuwd hoe groot het verschil is in sound...
De AG-stomp bevalt perfect en heeft de juiste presets. Ideaal ding en ik ben er heel erg blij mee omdat ik binnenkort een unplugged project ga doen met 2 zangeressen. Thanx again!!
Er is inderdaad een andere Theo Nijland die voornamelijk zingt. Ik mocht alleen vroeger beetje zingen tijdens jeugdkoor maar zal nederland besparen met een wannabee popstar aspiratie :) Speel tegenwoordig gitaar en piano als semi-prof hobbyist. Wat bigband ervaring en een aantal amnesty &warchild projecten meegespeeld.
Fijn dat ie bevalt, zoals ik al zei het is een echt topding. Ik gebruikte hem niet meer omdat ik voor mijn voeten ruimte wilde maken en behalve de preamp de effecten toch al niet gebruikte. Een volumepedaal is alles wat ik nu tussen gitaar en mixer heb, werkt ook prima.
CAE Stereo Line Mixer voor 400 euro uit Frankrijk. KLIK
Dit was de mixer waar ik indertijd naar zocht (uiteindelijk voor een Rane gegaan). Nu niet meer nodig want ik speel serieel. En dat bevalt me héél goed.