Je doet wel erg kinderachtig nu. Je kunt je wel zo arrogant blijven opstellen maar je hele argumentatie raakt kant noch wal. Verder sluit ik me aan bij FruscianteFan en Herman, halen me de woorden uit de mond :)
Printable View
Kalm aan hè jongens..
jongens toch :noob:
ik kom al 8 maanden niet meer op dit forum, maar heb er lang genoeg rondgehangen om wel een beetje te snappen hoe het hier werkt. Ben zelfs een aantal keren naar meetings geweest en de mensen die mij kennen weten dat ik niet arrogant ben. Ik wilde gewoon een beetje jennen / trollen, aangezien dat op GN redelijk vaak gebeurt ;) Maar blijkbaar kwam het niet over
Vind het gewoon typisch dat er echt altijd gezeken wordt op LiveNation terwijl ik, en nog meer mensen die ik ken, er nooit problemen mee hebben. Dan ga ik echt denken wat iedereen fout doet.
Voor de mensen hier het receptje van mij, want ik ben de kwaadste peer niet:
- log om 9:45 oid in op eventim.nl en zoek naar je artiest.
- zorg dat je vervolgens in het scherm zit waar staat of er tickets te koop zijn
- ga om 9:59 op F5 rammen totdat er staat dat er tickets zijn (d.w.z. elke 10 sec, niet als een malloot, want dan zit je te DoSsen / spammen).
- druk meteen op tickets
- kies meteen het aantal en soort
- druk op betalen
nu zit je in de eerste 'wave' en je zit voor de LiveNation mensen (en dat is heeeel belangrijk). Nu betalen met CreditCard, omdat dat niet afhankelijk is van nog een extra makkelijk over te belasten systeem.
Nu heb je om 10:01 kaartjes!
Dit werkte voor mij voor AC/DC, Pearl Jam, Rammstein en Muse :cheerup::grouphug:
http://www.mousehold.com/unitedstates.mp3
Hier kan je al 5/6 van nieuw nummer van Muse luisteren.
Sommigen delen zijn echt exact Queen.
Vooral die We Are The Champions break idd. Maargoed, Matt = nieuwe Freddy Mercury :D ?
Verder werkelijk geniaal nummer.
Klinkt goed, maar die break lijkt inderdaad op Queen
Tot dusver vind ik het wel vet geloof ik, maar inderdaad ligt Queen er wel heel dik boven op. Ik hoop dat het laatste stuk lekker beuken gaat ala Knights of Cydonia..
Het is inderdaad anders dan ik verwachtte, maar ik vind het wel vet! Er komt als het goed is nog een soort van "outro" aan..
http://www.youtube.com/watch?v=fbBLhvd4ubE
Oeh.. wederom toch wel eventjes héél erg wennen. Vind metname dat foute keyboardje nog wel even slikken. Het nummer wordt wat verderop wel beter imo, maar het is wel weer behoorlijk anders.
Dingen die mij te binnen schieten: Marilyn Manson, Depeche Mode, misschien sommige stukken van Black Holes & Revolations..