Haha!
Anyway; hij is sowieso érg welkom! In juni gaan we enkele dagen naar Engeland en spelen we in 013, dus ik wil voor die tijd mijn rig echt in orde hebben!
Printable View
zoo!
Van het weekend even goed opgenomen en gerepeteerd met mijn band! In de oefenruimte stond nog een zalige '70 AMpeg SVT bassversterker; dus meteen de ABY (Van harold!) kunnen testen;
links mijn Silver Jubilee / rechts de Ampeg... Naast het monsterlijke geluid ben ik nu totaal af van al mijn switching noise bij mijn ABY, heerlijk! Icm de andere updates van mn board ga ik in geluidskwaliteit sowieso vooruit!
Mooi! :rockon:
Ik ben dit weekend aan mijn eigen versie begonnen. Dat wordt eigenlijk meer een complete patchbay met de Amp ABY vast in de Y-stand en een IC Buffer er in. Helaas was mijn draad op, dus ik heb alleen de buffer in kunnen bouwen... :soinnocent:
Ik heb ook mijn Lovepedal Eternity afgemaakt en da's echt een aanrader! Zodra ik een LEDje ingebouwd heb en de knoppen binnen zijn zal ik daarvan ook foto's maken...
wat is zo'n lovepedal eigenlijk? en heb je het printje ook via tonepad?
trouwens; de groundlift; kan het zijn dat ik bij het gebruik van die 2 amps (zie hierboven) geen verschil hoor?
Die wil ik misschien ook maken, heb nu een lijstje van 8 pedalen die ik allemaal wil proberen ofzo:soinnocent:
Hoe klinkt die, en heb je hem via een vero gemaakt?
Ik ben er nog niet uit wat ik precies uit wat ik nou zoek, maar ik denk dat ik een warme milde overdrive wil, kan de eternity dat?
De Lovepedal Eternity is een gestripte tubescreamer, gebaseerd op het 'Son of a screamer' schema. Ik heb 'm op vero/stripboard gemaakt en een eigen draai gegeven aan de layout...
De lift zit alleen op uitgang 1 aangesloten en kun je gebruiken om het kastje zelf te aarden. Mocht je 'm ook op uitgang 2 nodig hebben zul je een extra gaatje moeten boren en een schakelaartje + weerstand toe moeten voegen.
De eternity is een gestripte tubescreamer, zonder in- en output buffers. Hij ligt veel beter in het gehoor dan een TS en heeft ook niet zo'n belachelijke mid-hump. Dit is het eerste overdrivepedaaltje wat (mogelijk) beter klinkt dan mijn el-cheapo Bad Monkey! Als je de clipping diodes vervangt door 2 LEDs schijnt hij een hele dikke, romige overdrive te produceren!
Alle info over het liefdespedaaltje vind je hier, inclusief mijn aangepaste layout op pagina 3, maar ik heb al wel wat componenten aangepast sinds ik die layout heb gemaakt...
Dat topic was ik ook al aan het volgen :P
Nu nog wachten totdat er weer geld binnen komt en dan kiezen welk pedaal ik het eerst wil maken,
dat kon wel eens lastig worden;)
Wat voor pedaal is het????? De naam alleen al is reden genoeg om eentje te willen. Ziet er zeer professioneel uit ook. Ook weer met de ets and ink methode gedaan vermoed ik?
Boost en overdrive met bias control erbij. Zo chaotisch als de naam doet vermoeden is het niet. Gemaakt op bestelling voor de gitarist van Social Decay. Deze keer niet geëtst, maar met decal.