Huummmm, dat kan :) Lucky you :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
Printable View
Huummmm, dat kan :) Lucky you :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
Ik heb foto's gemaakt, maar nu blijkbaar geen gsm-to-computerkabel bij, dus zal een van de volgende dagen wat foto's posten. Het zag er vanbinnen netjes uit. Alle uitgangen zaten allemaal apart rechtstreeks op de printplaat vast.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Bumpje:
Hoe zijn de verdere ervaringen met deze nu sommige er wat langer gebruik van hebben kunnen maken? Het lijkt bijna te goedkoop om goed te zijn?
Ik ben zelf opzoek naar een goede voeding en budget is geen obstakel (al geef ik liever niet meer dan 200 uit aan een voeding), maar als ik voor 38 euro hetzelfde resultaat krijg dan bv. een T-rex fuel tank van 150 euro ofzo, dan wil ik dat natuurlijk wel graag weten. (de 500mA max. is geen probleem, daar kom ik lang niet aan)
Ik dacht ook aan de Artec powerbrick. Iemand daar ervaring mee?
Of zouden jullie toch gaan voor de duurdere voedingen alla Voodoolab?
Het is niet zo handig om voedingen te gaan testen, dus graag wat meningen.
Bij mij hangt er een Cry Baby, een MXR Phase 90, een MXR Flanger en een ABY box aan, en ik heb geen brom...
Nu nog even zien hoe lang het duurt eer de voeding er mee stopt natuurlijk...
:o
Koop er onmiddellijk 1tje in reserve :-)
Zou voor dat geld lekker voor een one spot gaan.
Ik gebruik nu een boss psm5 die 6 pedalen voedt. Dus een beetje onespot principe (al neem het het iets meer plaats in, maar dient natuurlijk wel ook als line selector en master switch). En dat principe bevalt me wel. Alleen ben ik wat aan het knutselen geslagen en wil ik dus graag eens met een voeding gaan werken. :) Bevalt het me niet val ik wel terug op mijn huidige systeem of een one spot.
Tgaat mij toch ook wat om het bouwen van het board etc... aangezien het voor mij op dit moment niet zo noodzakelijk is om een pedalboard te hebben. (Speel enkel akoestisch op het moment)
Maar one spot is inderdaad wel een mooie optie.
Ik heb gelezen dat de meningen nogal verdeeld zijn. Heeft er iemand die van plan was om zo'n power plant te kopen ook daadwerkelijk er 1 gekocht? zo ja.. hoe bevalt het?
Zelf wil ik er een BYOC digital delay( fxloop) op aansluiten en een Wah pedaal.
Aangezien de outputs niet geisoleerd zijn kan dit dan kwaad of?
Gegroet!